Ga naar inhoud

[BIG PROBLEM] geen lagg in mw2 naar wel lagg op MW2


jens1130

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

ik heb een groot probleem.

Ik heb een maand geleden call of duty modern warfare 2 gekocht voor men laptop.

Hij speelde alles op het hoogste graphics vlekkeloos zonder enige lagg of iets.

Maar na een maand laggt het vaak.

Ik ben gewoon midden in een online / private match en dan laggt die en dan zegt het "server disconnected"

Wat is de oorzaak ?

Ik heb ook de graphics al eens op low gezet, maar nog steeds hetzelfde.

1) internet verbinding

--> ik heb 5/5 streepjes van het internet, uitstekende verbinding dus.

2) grafische kaart

--> myn laptop kan mw2 aan, de test van canyourunit.com zegt pass en hij speelde het een maand geleden op high graphics vlekeloos.

3) NAT -type

--> Toen hij niet laggde stond hij op strict. Toen ik begon te laggen en zette ik de Nat type op open maar er kwam geen verandering.

Hier zijn myn pc spec's :

RAM : 4gb

Processor : intel core 2 duo cpu t6600 @ 2.20ghz

grafische kaart : NVIDIA GeForece GT 130M

Netwerkadapter : Atheros AR928X Wireless Network Adapter

windows 7

Weet iemand hier een oplossing voor?

Be my hero!

help AUB!

greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien jouw internet optimaal functioneert volgens jou, moet het dan liggen aan de server. Het kan zijn dat het een buitenlandse low-budget server is, als dat het geval is kan je laggen of kan je verbinding regelmatig eens verbroken worden.

Mijn vraag; gebeurt dit ook bij andere servers of is het één specifieke server?

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien jouw internet optimaal functioneert volgens jou, moet het dan liggen aan de server. Het kan zijn dat het een buitenlandse low-budget server is, als dat het geval is kan je laggen of kan je verbinding regelmatig eens verbroken worden.

Mijn vraag; gebeurt dit ook bij andere servers of is het één specifieke server?

Groeten

bij alle servers. Als ik nu in een private match speel, of op eender welke server zal het af en toe laggen. maar soms valt steam ineens uit. Ligt dat dan aan steam of aan mijn internet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij alle servers. Als ik nu in een private match speel, of op eender welke server zal het af en toe laggen. maar soms valt steam ineens uit. Ligt dat dan aan steam of aan mijn internet?

Ik heb wat rondgelezen en er staat behoorlijk wat op het internet over laggen @ codmw2..

Ik zou zeggen, test je internet verbinding eens op Speedtest.net - The Global Broadband Speed Test, zo zie je of het aan jouw verbinding ligt of niet. En ander zal het aan steam/CodMW2 liggen.

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.