Ga naar inhoud

Bijlagen openen in Windows Live Mail


Jean Paul

Aanbevolen berichten

Dag,

Mijn laptop is na 14 dagen hersteld, fabrieksinstelling, en vanzelfsprekend ben ik veel zaken kwijt.

Ik kan mails ontvangen , op mijn Windws Live Mail , maar de bijlagen - pps enz...., kan ik niet openen. Ik krijg iets op het scherm van geen aanwezzigheid en ondersteuniung door PHOTO VIEWER

(zie bijlage)

Ik had ook powerpointviewer en moest ik eerst de bijlagen opslaan" ALS " en dan kon ik deze met Powerpoint viewer openen, wat wel een omweg is.

Vraag: hoe kan ik het openen , zoals vroeger, terug krijgen door gewoon op de bijlage te klikken ,

Wat moet er ergens iets worden aangevinkt , of niet, of wat moet geinstalleerd worden ?

Momenteel heb ik geen mogelijkheid.

Groeten,

Jean Paul

post-7222-1417705659,732_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@ Jean Paul,

Mijn laptop is na 14 dagen hersteld, fabrieksinstelling, en vanzelfsprekend ben ik veel zaken kwijt.

, maar de bijlagen - pps enz...., kan ik niet openen.

Ik had ook powerpointviewer en moest ik eerst de bijlagen opslaan" ALS " en dan kon ik deze met Powerpoint viewer openen, wat wel een omweg is.

Probeer het volgende: download PowerPoint Viewer opnieuw, zie deze link, klikt ook op de PLUS-tekens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Jean Paul,

ik heb dat geprobeerd maar wordt steeds rondgestuurd en kom altijd op hetzelfde blad uit zonder resultaat.

Ik weet niet wat u met bovenstaande bedoeld xD

Gaat het om PowerPoint Viewer te downloaden en installeren ?

Ga als volgt te werk om deze download te installeren:

Klik op de knop Downloaden bovenaan als u het bestand wilt downloaden en opslaan op de harde schijf.

Dubbelklik op het programmabestand PowerPointViewer.exe op de harde schijf om het installatieprogramma te starten.

Volg de instructies op het scherm om de installatie te voltooien.

Instructies voor het gebruik:

Nadat u dit downloadbestand hebt geïnstalleerd, opent u Microsoft PowerPoint Viewer onder Alle programma's in het menu Start.

Opmerking PowerPoint Viewer wordt alleen met de bestandsextensies .PPT, .PPTX, .PPTM, .POT, .POTX, .POTM, .PPS, .PPSX en .PPSM geregistreerd als er geen versie van PowerPoint op de computer is geïnstalleerd. Als het programma is geregistreerd, wordt PowerPoint Viewer gestart wanneer u op deze bestandstypen dubbelklikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.