Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi WebGhosT,

Eerst de belangrijkste vraag: Waarom wil je de BIOS upgraden?

Een goede raad, alleen de BIOS upgraden als het echt nodig is, maw als je problemen hebt die ook echt door een BIOS update opgelost worden.

Je moet er rekening mee houden dat als een uograde mislukt en je hebt pech is je moederbord klaar voor het containerpark. Je zou de eerste niet zijn.

Nu je probleem, je kan een externe diskettedrive gebruiken of de BIOS update op een bootable CD branden. Kijk dan wel bij de documentatie hoe je die moet maken.

Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi WebGhosT,

Eerst de belangrijkste vraag: Waarom wil je de BIOS upgraden?

Een goede raad, alleen de BIOS upgraden als het echt nodig is, maw als je problemen hebt die ook echt door een BIOS update opgelost worden.

Je moet er rekening mee houden dat als een uograde mislukt en je hebt pech is je moederbord klaar voor het containerpark. Je zou de eerste niet zijn.

Nu je probleem, je kan een externe diskettedrive gebruiken of de BIOS update op een bootable CD branden. Kijk dan wel bij de documentatie hoe je die moet maken.

Joke

ok bedankt ik zal die update niet doen omdat het probleem dat ik had al gedeeltelijk opgelost is.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een floppy inbouwen is echt niet zo moeilijk hoor. Voor een handige harry is dit hoogstens 10-15 minuten werk. En wat menigen mij tegenspreken, ik vind dat zo een apparaatje soms nog eens van pas kan komen. En ik zou inderdaad ook de raad van WebGhost volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een floppy inbouwen is echt niet zo moeilijk hoor. Voor een handige harry is dit hoogstens 10-15 minuten werk. En wat menigen mij tegenspreken, ik vind dat zo een apparaatje soms nog eens van pas kan komen. En ik zou inderdaad ook de raad van WebGhost volgen.

ik heb gisteren een floppy ingebouwd.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.