Ga naar inhoud

Blue screen of death


Kurtt

Aanbevolen berichten

PC werkte perfect. PC een drietal dagen niet gebruikt. Ik start de pc en krijg Blue Screen of death. Ik heb hem getest 3 dagen terug en hij gaf geen foutmelding bij het starten.

Hoe komt het dat er niets aan de pc is veranderd (niet gebruikt) en 3 dagen later bij het opstarten een blauw scherm krijg?

Kan het liggen aan stof in het moederbord? Wat raar is, wanneer ik de blue error of death krijg, en dan herstart, ik nooit een blue error of death krijg, maar dat het perfect gaat.

Dus eens een blauw scherm en dan herstarten , geen blauw scherm.

Wanneer ik pc volledig uitschakel, en dan opstart, blauw scherm. Wanneer ik dan herstart, geen blauw scherm...

Foutmelding van het blauwe scherm:

Atikmpag.sys error of zoiets...

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem lijkt opgelost door de oude versie van atikmdag.sys in windows system32 driver te vervangen door een nieuwere versie in de uitgepakte geupdate ATI directory.

Hier staat geschreven hoe je het moet doen:

Method 10: Replacing the old version of atikmdag.sys with an updated copy. | atikmdag stopped responding and has recovered...

Fingers crossed.............

---------- Post toegevoegd om 20:46 ---------- Vorige post was om 20:42 ----------

nog steeds blauw scherm atikmdag.sys

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.