Ga naar inhoud

Bluetooth


Heleen

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb twee jaar geleden een laptop (Acer) gekocht. Omdat ik tot een paar weken geleden geen enkel bluetooth apparaat had of gebruikte, heb ik nooit gebruik gemaakt van de bluetooth-mogelijkheid op mijn computer.

Sinds een aantal weken heb ik een mobiele telefoon met bluetooth.

Ik wil graag een verbinding maken tussen mijn (mobiele) telefoon en mijn laptop. Via internet heb ik gezien hoe dit moet.

Als ik de optie detectie inschakelen aanvink en op OK of toepassen klik, krijg ik de volgende melding:

'Er is een fout opgetreden tijdens het opslaan van de instellingen. De volgende instellingen zijn niet opgeslagen:

- Detectieinstellingen

- Verbindingsinstellingen'

Mijn telefoon vindt geen andere bluetooth-apparaten, waarschijnlijk omdat ik dus de detectie niet in kan schakelen.

Mijn laptop vindt mijn telefoon niet.

Nu heb ik even gegoogled en gezien dat meerdere mensen hetzelfde probleem hebben. Veel oplossingen snap ik niet, ik ben niet zo computertechnisch. Wel heb ik de virusscanner uitgeschakeld, dat stond ergens als tip, maar dit helpt ook niet.

Ik heb ook via de Acer-site een Bluetooth-driver geïnstalleerd, maar dit veranderd niets.

De bluetooth van mijn mobiele telefoon werkt wel: ik heb al met een ander apparaat een verbinding gehad.

Tenslotte heb ik op mijn laptop een schuifje zitten wat direct tot Bluetooth moet leiden door het schuifje naar links te schuiven. Als ik dit doe, staat er in mijn scherm: 'Geen bluetooth-apparaat gevonden.'

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ohja, misschien handig: ik heb Windows XP en volgens mij zat bluetooth al op mijn laptop. Ik heb verder nog nooit iets met sticks (behalve met een USB-stick van mijn muis :angel:) geprobeerd en heb geen idee wat dit inhoudt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hallo

Met deze Bluetooth USB stick kunt u uw GSM draadloos verbinden met uw PC zodat u draadloos gegevens kunt verzenden van uw computer naar uw GSM toestel en omgekeerd.

De hiernaast afgebeelde Bluetooth USB stick heeft de volgende specificaties:

Nooit meer dure ringtones en wallpapers bestellen, gewoon gratis downloaden van internet.

Is geschikt voor alle GSM toestellen met Bluetooth technologie

Wordt geleverd met een CD-Rom met software.

Maakt verzenden van foto?s van uw GSM naar uw computer mogelijk en omgekeerd.

Maakt synchronisatie van uw Outlook agenda met de agenda van uw GSM mogelijk (indien uw GSM toestel over deze functionaliteit beschikt).

Is gebaseerd op Plug-and-Play technologie: binnen 5 minuten geinstalleerd.

knippen, plakken :-)

nog geen 15 euri

mvg carp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.