Ga naar inhoud

Boot cd maken


PcDoc

Aanbevolen berichten

Hallo Allen!

Dit is nu net waar ik achter aan het zoeken ben. Ik heb een exemplaar van Win7, heb daar met Nero 7 een iso van gemaakt. Nu probeer ik om deze op een dvd te zetten (reserve kopie), maar blijkt nu dat deze niet bootable is.:bawling:Dus ik heb iets verkeerds aan- of afgevinkt vermoed ik, maar wat???

Weet jij dit Jean-Pierre? Of iemand anders...

Alvast bij voorbaat bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt slater007!

Maar hoe kan ik andere (oudere) software die bootable moeten zijn (zoals de vorige versies van Windows bv.) vanuit een iso-file bootable maken?

Dus niet alleen Windows 7. Ik zit namelijk een beetje in de problemen dat mijn (oudere) software op zelf gebrande kopies (als back-up) aan het vergaan zijn.

En helaas komt ook Murphy weer tevoorschijn. Van sommige software vind ik de originele cd's of dvd's niet meer. Ze zullen wel ergens zitten tussen de nog niet

uitgepakte dozen van mijn verhuis. Mar daar is het nu te warm voor....

De vraag is dus eigenlijk simpel: hoe maak ik van een iso een bootable cd of dvd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.