Ga naar inhoud

BOOTMGR is missing


P0oltj3

Aanbevolen berichten

Hai mensen.

Ik heb een probleem want `BOOTMGR is missing` tijdens het opstarten komt.

Ik heb al vele methodes geprobeerd.

Het komt wss door dat ik gister bezig was met Windows XP op een bootable usb te zetten om die dan vervolgens op m`n eeelaptop te zetten (wat ook nog mislukt is). Gister had ik `bootrec` command gebruikt waardoor m`n active hdd op dat usb ging (was vergeten om het vervolgens te veranderen).

Nu heb ik dus een ontbrekende `bootmgr`.

Ik probeer het via instal/repair disk te herstellen maar er moeten drivers geladen worden om die optimaal te kunnen gebruiken. Drivers die aangeven wat voor hardware in m`n pc zit zoals een SATA driver.

Ik heb MA-GA790x-DS4.

GIGABYTE - Motherboard - Socket AM2+ - GA-MA790X-DS4 (rev. 1.x)

Als je meer vragen hebt hoor ik het graag.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Site die je nu stuurt ken ik al en als je goed kijkt kan hij daar wel drivers van windows vista selecteren (omdat hij vista heeft) ik moet ook drivers selecteren (sorry voor onduidelijkheid maar ik heb Windows 7 x64 Ultimate) maar dan van 7 natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb windows 7 x86 en x64 recovery cd en zoals ik net zeg om die wijzen optimaal te kunnen gebruiken moet ik ook system information file laden. Op dit moment doe ik dat niet waardoor dus sommige commandos niet werken zoals fixboot dus (bootrec /fixboot) ik heb ook al `bootrec /nt60 C:` geprobeerd en hij zegt dat ie wel wat doet maar uiteindelijk heb ik nog steeds `BOOTMGR is missing`

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat het hier om een externe harddisk en hebt je daar misschien windows geinstalleerd?

Om welk model en type externe harddisk gaat het dan eigenlijk?

Je kan niet bootable Xp stick testen in windows 7 omgeving.

Want XP heeft MBR en windows 7 is dat anders.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.