Ga naar inhoud

bureau blad pictogrammen


dodgeboy

Aanbevolen berichten

hallo als ik laptop heb opgestart en met de muiscursor over de bureaublad pictogrammen ga lichten ze op en kan ik die snelkoppelingen gebruiken ,maar na een 2tal minuten werken die niet meer (wel in de werkbalk onderaan batterij, geluid enz...)maar niet de snelkoppelingen op het bureablad ???heb al 2andere muizen geprobeerd niets met f8 bij het opstarten vind laptop geen fouten .spybot en avg vinden geen virussen. als ik op starten klik en daar in zoekbalk een prog in geef dat op bblad staat,en de snelkoppelingen aanklik in de linkse balk werken ze wel normaal ?wat zou dit probleem kunnen zijn ?groetjes

aangepast door dodgeboy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt mij normaal.

Je start volgens mij het programma van de snelkoppeling en verkleint/minimaliseerd het naar de werkbalk.

Eens het is gestart kun je het geen twee keer starten.

Je moet het dan eerst sluiten alvorens terug op te starten.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de respons maar ik heb het blijkbaar niet goed uitgelegd ,normaal klik je gewoon op een bblad pictogram een het prog waarnaar die snelkoppeling verwijst opent het prog , maar kort na de opstart gebeurde dat wel maar na een 2 tal minuten werkte de snelkoppelingen niet meer ,niet oplichten ,geen reactie,nu heb ik een herstel gedaan naar 5 dagen terug voor de laatste updates ,en dan die(13)updates 1 voor 1 terug geinstaleerd tot ik de dader heb gevonden ,simpel eigenlijk ik had explorer 8 bij de updates(automatisch)geinstaleerd en er zat tussen die updates nog een up voor explorer 7 ,die heb ik verborgen dus niet gedaan en alles ok ,daarvoor bleef ook alles ok tot ik mijn wlan aanzette en dan werkte die bblad snelkoppelinge niet meer ,heb het getest door die update voor ex 7 toch te doen omdat ik dit wel raar vind maar dat was toch de dader in ieder geval bedankt groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.