Ga naar inhoud

Bureaublad achtergrond wisselen, er is geen knop?


emmatje93

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een probleem bij het automatisch wisselen van bureau achtergronden. Dit is wat ik nu zie als ik bureaublad wil selecteren:

post-24867-1417704304,8759_thumb.jpg

Een paar weken geleden kon ik nog wel aanvinken van automatisch wisselen en hoe lang de achtergronden en moeten zijn, maar dat is nu weg.

Kan iemand mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is wat je wil:

post-23245-1417704305,2412_thumb.pngpost-23245-1417704305,2412_thumb.png

Jij hebt onder afbeeldingspositie achtergrondkleur wijzigen staan, dat heb ik dus blijkbaar niet.

Als je een andere map neemt met foto's ipv wallpapers wat krijg je dan voor mogelijkheden?

Ik weet niet of het iets met administrator te maken heeft, maar welk type account heb je?

Er is blijkbaar weinig over terug te vinden, instellingen in het scherm ervoor vind ik niet terug.

Maar we blijven verder zoeken.

Hopelijk zijn er andere leden die er ervaring mee hebben.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Via Start/Uitvoeren en typ powercfg.cpl waarna energiebeheer opent.

1296973097-390.png

Klik op De schema-instellingen wijzigen.

1296973193-770.png

In het volgende venster klik je op Geavanceerde energie-instellingen wijzigen

1296973319-240.png

Controleer even de boven vermelde instelling

Ik krijg niet hetzelfde te zien als bij jou, bij de geavanceerde instellingen. Ik krijg namelijk dit je zien:

post-24867-1417704308,2264_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo staat het juist ingesteld.

Het moet beschikbaar zijn.

Dit heb ik nog gevonden:

Met Windows 7 kunt u in plaats daarvan ook een diavoorstelling met afbeeldingen weergeven. Sommige Windows-thema's bevatten een diavoorstelling, maar u kunt ook uw eigen diavoorstelling maken van uw persoonlijke afbeeldingenverzameling.

Het zal misschien afhangen van het thema dat je gebruikt.

Ik zie op je afbeelding staan dat je wallpapers gebruikt.

Probeer eens een andere map te selecteren met afbeeldingen of ander thema, komt die instelling dan wel te voorschijn?

Ook zeer belangrijk:

Niet alle nieuwe bureaubladfuncties zijn beschikbaar in alle edities van Windows 7. Aero Peek, Aero Shake en diavoorstellingen als bureaubladachtergrond zijn bijvoorbeeld niet opgenomen in Windows 7 Home Basic of Windows 7 Starter. Via Systeem in het Configuratiescherm kunt u bepalen welke editie van Windows 7 op uw computer is geïnstalleerd.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.