Ga naar inhoud

C schijf


Jozef Van Mol

Aanbevolen berichten

Hey allemaal,hier nog eens een vraagje.Mijn C partitie is op 5% na vol,kan ik nu nog een degelijke defragmentatie uitvoeren zonder problemen?Of zou het beter zijn nog eens een herinstallatie te doen v Windows XP SP2,en een grotere partitie aan te maken?Alvast bedankt voor jullie reactie.Om te antwoorden op jullie vraag om meer bezoekjes aan jullie site,ik ben een drukke bezige gepensionneerde of kennen jullie er anderen,toch bedankt voor jullie bezorgdheid.Er staat een nieuwe donatie aan te komen na de 6e november,pensioen is dan gestort.Jullie verrichten zeker en vast een prachtig werk dat alleszins een steuntje verdient,grtjs Jos;-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste jos,

windows kan geloof ik geen defragmentatie meer doen als er niet meer dan 15% ruimte is, bui u is dat dus al niet meer mogelijk helaas.

u wilt anders uw windows opnieuw plaatsen?

hoe wilt u de partities dan indelen? en belangrijk, hoe zijn ze nu ingedeeld?

hartelijk dank voor deze goedheid :D donaties zijn altijd van harte welkom en zijn u hier dan ook zeer dankbaar voor!!! :mrgreen:

Mv.Gr.

Yannick

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer eens een paar programma's te verwijderen zodat je meer ruimte krijg en doe dan eens een defragmentatie.

dan kun je weer de programma's installeren.

windows opnieuw installeren is op zich een veel betere manier want op deze manier wordt gelijk heel de pc opgeschoond.

P.S.

donaties zijn altijd van harte welkom. en we zijn hier dan ook heel dankbaar voor. want op deze manier kunnen wij er nog beter voor zorgen dat deze site altijd zal blijven bestaan, en nog meer.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.