Ga naar inhoud

communicatie tussen pc en printer hapert


helsara

Aanbevolen berichten

Beste leden,

Wanneer ik van een bepaalde website iets wil uitprinten dan duurt dat soms heel lang (3-10 minuten) en soms komt er helemaal geen reactie. Ook als de site zelf een printer icoon heeft aangegeven.

Een binnen gekomen e-mail die ik wil printen,gaat ook zo traag.

De printer heb ik uiteraard uitgeprobeerd 4 maanden geleden of deze van internet printen.En geen probleem.

Wanneer ik uit mijn eigen bestand(verkenner) iets uit print, is er geen probleem.

Ik heb een Brother DCP-7060D laserprinter/scanner/copier. (± 4 maanden oud)

Mijn PC is HP Compaq Presario,nieuw gekocht in 2008.

Er zit windows 7 op,en beveiligd met Kaspersky Pure 3.0

I.E: versie 11

Het opstarten van de PC duurt gemiddeld 3-4 minuten.

Ik hoop dat iemand me kan helpen!!!!!!!

M.vr.gr.

Helsara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn dank falstring voor de vlotte reactie.

Voor mij is dit antwoord bijna gelijk als chinees in een weekend leren.

Ik heb uit geprint wat ik zoal moet doen,maar met mijn ervaring zal dat een hele klus worden.

Het filmpje op youtube zal ik heel wat keren moeten afdraaien om de goede handelingen in de goede volgorde te doen.

Jammer dat ik dat niet kon printen.

Dat wordt werk voor morgen.

Groet,

helsara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste leden,

Buiten het feit dat ik problemen heb met mijn pc,heb ik ook problemen met het weer terug vinden van mijn laatste conversatie op jullie site. Dus ik kan nu dus ook niet aangeven wie van de leden me een paar dagen geleden ge-antwoord heeft.

In ieder geval raadde hij mij aan RSIT te downloaden. Dat is inmiddels gebeurt en staat als snelkoppeling op mijn bureaublad.

Hoe ik nu log.txt hier moet invoegen is voor mij een raadsel.

Voor het geval dat het hier mis gaat of misschien maar de voor de helft,geef ik nu al mijn naam.

Helsara

log.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

  {A7DF592F-6E2A-45C4-9A87-4BD217D714ED};c
 C:\Users\sarah\AppData\Local\Rich Media Player;fs
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{A7DF592F-6E2A-45C4-9A87-4BD217D714ED}];r
 C:\Users\sarah\AppData\Roaming\OpenCandy;fs
 emptyfolderscheck;delete 
startupall; 
filesrcm;

  • Klik op de knop "Options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Quick Scan

  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Kape,

Hopelijk heb ik alles goed gedaan ondanks dat niet alles ging zoals je het beschreef.

Uitvoering als administrator werd niet gevraagd.

Je spreekt over een "logje" wat ik door moet sturen,maar bij mij is het een kanjer van een LOG.

Ik hoop dat het de goede log is.

Het lukt me niet om de log door te sturen.

Ik snap er niks van hoe dit moet.

Groet helsara

Link naar reactie
Delen op andere sites

[ATTACH]30290[/ATTACH] Beste Kape,

Het zal toch moeten lukken.Ben al een dik uur aan het klungelen.

Nu merk ik pas hoe weinig ik van pc's weet.

Ik heb de log in mijn verkenner gezet en via "bijlage" invoegen hier gezet (de eerste regel is het resultaat)maar

zo te zien niet goed.Ik weet het niet meer.Jammer dat ik het niet per e-mail kan doorsturen.

Groet en toch in ieder geval bedankt voor alle moeite.

helsara

log - kape.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak je geen zorgen ... dit is het perfecte logje dat we nodig hebben :top:

Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

  {A7DF592F-6E2A-45C4-9A87-4BD217D714ED};c
 C:\Users\sarah\AppData\Local\Rich Media Player;fs
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{A7DF592F-6E2A-45C4-9A87-4BD217D714ED}];r
 C:\ProgramData\{01BD4FC9-2F86-4706-A62E-774BB7E9D308};c
 C:\Users\sarah\AppData\Roaming\OpenCandy;fs

  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.