Ga naar inhoud

Compaq Presario R3000 driver problemen (o.a. SM-buscontroller)


Naj85

Aanbevolen berichten

Goeiedag,

Ik ben sinds gisteren bezig met een oude laptop die ik heb gekocht om alles er netjes op te installeren. het duurde even voordat ik de audio driver werkend kreeg, hoe dat lukte weet ik niet. opeens vond hij wel de driver..

kreeg zo enkele van die gele vraagtekens weg, alleen bij SM-buscontroller wil het me maar niet lukken. heb bijna alles gedownload via de officeele HP pagina wat er nog ondersteunt wordt. wie zou me hierbij kunnen helpen?

Ik heb een Compaq Presario R3000 met windows XP professional erop geinstalleerd. type R3306EA

ik voeg bij de screenshots van de verdere specs. had ook nog een aantal andere vragen waar ik helaas niet uitkom. heb eerst echt mijn best gedaan via google, dus hoop dat iemand mij hierbij kan helpen

post-47714-1417705684,1926_thumb.jpg

post-47714-1417705683,9777_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de driver opslag al geinstalleerd? Mocht het niet lukken doe dan eens het volgende.

Druk op de Windows + R toets en typ in het uitvoervenster devmgmt.msc en druk op Enter.

Rechtsklik in apparaatbeheer op SM-buscontroller en kies Eigenschappen.

Ga naar het tabblad Details.

hardwareids.png

Onder Eigenschap: kies je Hardware-id's.

Onder Waarde: vermeld de gegevens in de eerste regel en post deze in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je hulp

helaas heeft dit het probleem ook niet opgelost. ik had dat pakketje al eerder gedownload, maar niet alles geinstalleerd uit dat pakketje. dat heb ik net wel gedaan, en zag toen opeens wel dat de laptop een aantal nieuwe dingen herkende. die PCMCIA hardware volgens mij. ik heb ook geprobeerd handmatig naar drivers te zoeken in die map na het uitpakken van dat bestandje, computer herstart, maar helaas nog steeds hetzelfde..

post-47714-1417705686,5552_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.