Ga naar inhoud

Computer Fabrieksinstellingen


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb sinds kort een probleem, want mijn computer wil niet meer goed opstarten.

Nu ben ik dus van plan om mijn computer terug te zetten naar fabrieksinstellingen, maar ik vroeg me af of dan mijn besturingssysteem windows 7 er dan ook afgaat?

Ik heb de computer twee jaar geleden gekocht in de acer webshop. Het is een Acer Aspire Predator G7200 en hij is twee jaar oud, toen ik hem kocht zat er al windows 7 op. Maar ik durf dus niet mijn computer terug te zetten naar fabrieksinstellingen, omdat ik dan bang ben dat ik geen windows 7 meer heb.

alvast, bedankt:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je hem terug zet naar de fabrieksinstellingen heb je je pc terug in de staat zoals op 'dag 1'...dus : met Windows 7, alle drivers geïnstalleerd en alle vooraf geïnstalleerde software.

Wat heb je niet meer : alle persoonlijke instellingen, data, gegevens, afbeeldingen, zelf geïnstalleerde software, bladwijzers, mails, contactpersonen, enz, enz...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.