Ga naar inhoud

Computer loopt vast...


MrJochem

Aanbevolen berichten

Hello Beste Mensen,

Nadat ik windows 7 op me computer had gezet (wel ge-download) liep alles perfect. 30 days trial geloof ik

Maar toen ik een crack downloade voor de volledige versie van windows 7 en me computer opnieuw op moest starten, liep ie vast.

Kreeg een wit knipperend streepje in me linker bovenhoek. En ging niet meer weg totdat ik me computer uitzetten natuurlijk.

Ik heb geen idee hoe ik dit op moet lossen of wat te doen.

Ben bereid om alles te doen.

Mvg,

Jochem.

Ps.

Ik weet dat het niet goed was om die dingen te downloaden etc :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, eigenlijk is dit dan je eigen schuld. Je kan hem proberen te formatteren en er terug een besturingssysteem op te zetten dat je wél ter legaal ter beschikking had; of neem de dvd die je erbij kreeg toen je de PC kocht zodat je hem terug naar fabriekstoestand kunt brengen?

Die Windows7-cracks bevatten namelijk virussen, en sommige zelfs bootvirussen. Als je nog een cd of dvd hebt met een besturingssysteem op, kan je proberen om de mbr te herstellen, mocht die 'ingenomen' zijn door virussen. Het commando is fixmbr. (zie internet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.