Ga naar inhoud

Crash


Yoni

Aanbevolen berichten

Hallo,

als scripter en ervaren pc gebruiker heb ik een vraag, het is namelijk als ik mijn Acer laptop

opstart, start hij normaal op. Maar dat is niet het probleem, als hij op het bureaublad komt, en ik doe verschillende

dingen zoals programma's afsluiten die normaal niet te horen opstarten, google chrome opstarten, enzo...crashed hij. Hulp gevraagd! :P

mvg: Yoni

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals Skype, uTorrent, Magic Hub (Runes of Magic), Dolby surround program, svchost, pando media booster, clear.fi programma's. <-- deze starten allemaal op tijdens het opstarten die eigenlijk weg mogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je in skype naar extra en dan instellingen... gaat kan je er het vinkje verwijderen bij skype starten bij opstarten van Windows.

Indien bij andere software zulke instelling niet voor handen is kan je onderstaande doen:

Ga naar start-> uitvoeren.

Typ er msconfig.

Ga naar het tabblad opstarten.

Schakel daar uit wat je niet wil laten opstarten samen met Windows.

Een andere mogelijkheid is het gebruik van soluto.

Download Soluto. (klik er op)

Klik op I Agree – Install. Wacht in het scherm wat daarop volgt. Na 30 seconden verdwijnt dit scherm en installeert Soluto verder. Tijdens dit proces kan je je pc normaal gebruiken.

Als je wilt zien hoever Soluto is met installeren druk je met de rechtermuisknop op het icoontje soluto.png rechts onderin op de taakbalk en kies je voor ‘Open’.

Als de installatie voltooid is zal Soluto vragen om opnieuw op te starten. Sla alle programma’s die je open hebt staan op, en klik op Reboot PC Now.

Als de pc opnieuw opgestart is open je Soluto en klik je op ‘Chop Boot’. Daar kan je programma’s uitsluiten van het opstarten.

Voor een uitgebreide handleiding hierover klik je Hier. (klik er op)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag Yoni,

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.