Ga naar inhoud

crash en mails terug halen


watt

Aanbevolen berichten

even een vraagje,weet iemand waar ik opgeslagen e-mails kan terug vinden.

Deze staan op een harde schijf van de vorige laptop en ik heb deze nodig,ik heb reeds een hub om deze te verbinden met mijn nieuwe laptop maar zie nergens de e-mails terug.

Al de rest vind ik wel van bestanden zoals mijn pdf en foto bestanden .

Ik hoop dat iemand me hier kan helpen het is namelijk heel belangrijk dat ik die mails terug te pakken krijg.

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruikte outlook ik ben ondertussen al een beetje verder denk ik ik heb de dbx files gevonden maar zitten daar de mails in ??

groet Andy

---------- Post toegevoegd om 11:39 ---------- Vorige post was om 11:37 ----------

en hoe kan k deze dan lezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

goed dat je deze hebt gevonden...

dbx is een bestandstype dat bij outlook express wordt gebruikt wees dus zeker dat je deze ook hebt...

indien dit gebeurt is kopier je gewoon alle DBX files in Extra>Opties>tabblad Onderhoud>Archiefmap

en dan beschik je weer over je mails...

mvg

pc-dude

Link naar reactie
Delen op andere sites

Outlook Express slaat de e-mailgegevens standaard op in de map C:\Documents and Settings\inlognaam\Local Settings\Application Data\Identities\{....}\Outlook Express. Deze map bevat meerdere DBX-bestanden waarin de verzonden en ontvangen e-mail zijn opgeslagen.

Via deze link lees je hoe je handmatig berichten kan exporteren vanuit outlook express en nadien importeren naar je andere PC.

ook kan je een backup maken en terug plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.