Ga naar inhoud

Crash na grafische applicatie


Gast Kyoushun

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik heb onlangs nieuwe computeronderdelen aangekocht, specificaties hieronder:

Voeding: 460Watt

moederbord: Gigabyte EP45-DS3

Processor: Intel Core2 Dual 3.0 Ghz

Ramgeheugen: Kingston Twin 800mhz (2*1 Gb)

Grafische kaart: GFNvidia 9500GT

Cdlezers en harde schijven zijn standaard en hoeven denk ik niet vermeld te worden.

Alle drivers heb ik geinstalleerd en zijn up to date, inclusief die van windows xp3, waarbij inclusief DirectX10 en microsoft C++ 2008 drivers.

Het probleem dat mij nogal irriteerd is het volgende: Telkens ik een spel wil spelen, die nogal zwaar zijn maar op lichte graphics staan, zoals dead space enzo, crasht mijn pc na een half uurtje spelen. De computer staat dan volledig stil, met het gekende DDDRRRRRTTT geluid,waarbij ik dan moet resetten, of toont voor een halve seconde een blauw scherm met witte letters en start dan automatisch weer op. Ik dacht dat dit aan de C++ drivers lag of de directX10, welke ik dan herinstalleerde, ook de grafische drivers van de videokaart zijn geherinstalleerd.

Ik weet niet echt wat ik meer kan doen, enige tips zijn welkom

dank bij voorbaat, kyo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je krijgt de befaamde Blue screen. Ofwel dat wil zeggen dat er iets niet goed zit vanbinnen. Hoogst waarschijnlijk in je computer kast. Heb je buiten de spelletjes die je speelt geen last ? Krijg je een foutmelding op het moment dat je weer opgestart bent? De codes in deze melding zijn belangrijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

De dingen op het blauwe scherm worden te kort getoond, maar als het systeem opnieuw opstart, krijg ik op men bureaublad een windows foutmelding met volgende dingskes:

BCCode : 1000007e BCP1 : C0000005 BCP2 : BF1DAA5E BCP3 : B4F6ABB0

BCP4 : B4F6A8AC OSVer : 5_1_2600 SP : 3_0 Product : 768_1

C:\DOCUME~1\Kyoushun\LOCALS~1\Temp\WER3253.dir00\Mini012809-01.dmp

C:\DOCUME~1\Kyoushun\LOCALS~1\Temp\WER3253.dir00\sysdata.xml

De laatste 2 regels verwijzen naar een 'map' die ik opzocht, maar het WER3253 bestand, of map, bestaat daar niet.

hopelijk zijn deze gegevens nuttig, alvast bedankt

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

de optie verborgen mappen en bestanden weergeven heb ik al geselecteerd, het herstellen van mappen geeft dat rare bestand ook niet weer, helaas, ik denk dat daar het probleem ligt, natuurlijk niet zeker he ;p

allesinds bedankt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De belangrijkste mappen

De belangrijkste mappen met te verwijderen (verborgen) bestanden staan op de volgende locaties:

C:\Documents and Settings\inlognaam\Local Settings\Temp

C:\Documents and Settings\Default User\Local Settings\Temp

C:\Documents and Settings\LocalService\Local Settings\Temp

C:\WINDOWS\TEMP

C:\Documents and Settings\inlognaam\Local Settings\Temporary Internet Files

C:\Documents and Settings\Default User\Local Settings\Temporary Internet Files

C:\Documents and Settings\LocalService\Local Settings\Temporary Internet Files

C:\Documents and Settings\inlognaam\Local Settings\Geschiedenis

C:\Documents and Settings\Default User\Local Settings\Geschiedenis

C:\Documents and Settings\LocalService\Local Settings\Geschiedenis

De inhoud van deze mappen kan handmatig worden verwijderd. Het is daarvoor wel noodzakelijk dat de beveiligde besturingssysteembestanden en verborgen bestanden zichtbaar zijn gemaakt (in de Windows Verkenner via Extra, Mapopties, tabblad Weergave, optie Verborgen bestanden en mappen weergeven). Met de tools IE Privacy Keeper en Active@ Eraser kunnen dergelijke bestanden overigens ook op eenvoudige wijze worden verwijderd. Met IE Privacy Keeper is het overigens mogelijk cookies (selectief) uit te sluiten zodat sommige voor gewenste websites noodzakelijke instellingen de cookies met instellingen van regelmatig bezochte websites (bijvoorbeeld die voor het internetbankieren) behouden kunnen blijven.

zat eff te google en vond dit mischien heb je er wat aan

mvg carp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals Swake met voorbeeld noemt, is het verstandig eens te kijken naar software die je recent hebt ingestalleerd. Voornamelijk de software die betrekking heeft op hardware, zoals muziekprogramma's, brand/rip software. Drivers die niet van originele sites afkomen etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.