Ga naar inhoud

downloaden van update...


niorune

Aanbevolen berichten

Hallo,

wie kan me hiermee helpen ? (lees onderaan wat ik gecopieerd heb)

Ik krijg al ruim een week de melding van deze windows update en het lukt blijkbaar niet om deze geinstalleerd te krijgen.

Wanneer ik op installeren klik doet hij dit wel maar de update blijft staan op het scherm als nog te doen .

Heropstarten is noodzakelijk na deze update maar dan geeft hij na enkele uren weer de melding dat deze update moet gebeurd ?

Hoe kan dat en wat moet ik hiermee doen.

Graag een oplossing voor deze.

Met vriendelijke groeten, :ciao:

Patrick

KB954430: Beveiligingsupdate voor Microsoft XML Core Services 4.0 Service Pack 2

Downloadgrootte: 5,4 MB

U moet de computer mogelijk opnieuw opstarten om deze update van kracht te laten worden.

Type update: Belangrijk

Er is een beveiligingsprobleem vastgesteld in Microsoft XML Core Services (MSXML) waardoor een kwaadwillende gebruiker uw Windows-systeem kan beschadigen en beheer over het systeem kan krijgen. U kunt uw computer hiertegen beveiligen door deze update van Microsoft te installeren. Wanneer u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer mogelijk opnieuw opstarten. Deze update kan na installatie niet worden verwijderd.

Meer informatie:

Microsoft Security Bulletin MS08-069 – Critical: Vulnerabilities in Microsoft XML Core Services Could Allow Remote Code Execution (955218)

Help en ondersteuning:

Microsoft Help and Support

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hallo Patrick,

Ik had hetzelfde update probleem [ Windows XP Home, servicepack 3 ]

Alleen bijwerken via de link in de vorige post van Robin loste het probleem bij mij niet op.

Weet niet of dit komt omdat ik XP gebruik ?

Voor mij was dit de oplossing :

Ga naar uitvoeren en type : %windir%\System32\msxml4.dll msxml4.old

Er zal getoond worden dat dit niet bestaat of zo.

Type op de cursor daarna exit gevolgd door enter.

Ga daarna naar : http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=96a4413c-5261-4f69-83d0-932c430abd14&displaylang=en

downloaden > uitvoeren.

Nederlands staat er niet tussen maar engels werkt gewoon.

Update meldingen zijn nu weg bij mij.

Jaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.