Ga naar inhoud

drivers


josli

Aanbevolen berichten

Ik heb dus Windows 7 ultimate 64 geinstalleerd op mijn Acer 7720g en in plaats van sneller is deze laptop nu super traag.

Het zou kunnen komen omdat ik bepaalde drivers mis maar welke is niet bekend en bij Acer kom ik er ook niet uit.

In apparaatbeheer staat alleen dat ik twee base system drivers mis en hij mist een driver van een onbekend apparaat.

Ook met andere browsers heb ik geen verschil wat snelheid betreft.

Wie heeft er een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de site van Acer heeft Win 7 alle drivers die nodig zijn voor een 7720G laptop.

Kan je het apparaatbeheer openen, de onderdelen met een foutmelding volledig openklappen en dan een schermafbeelding maken.

Voeg deze afbeelding toe aan een volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van uw hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, copieer nu die link en plak die in uw volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alle drivers van Acer gedownload en in een map op mijn harde schijf geplaatst.

Daarna heb ik in apparaatbeheer de problemen opgelost door te gaan zoeken naar drivers op mijn computer et voila geen ontbrekende stuurprogramma's meer en hij lijkt ook wel een stuk sneller te zijn geworden.

Bedankt voor het meedenken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.