Ga naar inhoud

DVD-RW Schijf is niet leeg


Blaker

Aanbevolen berichten

Ik ben voor de eerste keer op dit Forum en ik hoop dat ik het goed doe , aan iedereen een goed einde aan dit jaar en een goede en gezonde 2009.

Het betreft een HP Laptop die ik van mijn zoon heb gekregen met Kerst en die ik nu pas opstart alles is in orde maar wanneer ik met een DVD schijf een herstelschijf wil maken zoals de beschrijving aanraad dan gooit hij de schijf er terug uit (de schijf is niet leeg)

maar die zijn pas nieuw.Wat is er aan de Hand?

Windows-Versie

Windows Vista Home Premium

Model HP Pavilion dv9700 Notebook PC

Processor Intel® Core2 Duo CPU T8100 @ 2.10GHz 2.10GHz

Geheugen (RAM) 3070 MB

Type computer 32-bits besturingssysteem

Met de beste groeten van Blaker

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Van Harte bedankt voor snel antwoordt Master , heb het allemaal al gedaan ik kan branden gewoon op DVD-RW en niet op DVD+RW en als ik mijn DVD-RW gebruikt dan krijg ik altijd te lezen EERST Formateren hoe komt dat?

En wat wordt mede bedoeltPost gezien die in strijd is met forumregels?

Gebruik de RAPPORTEER knop?is dat deze niet.

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat komt omdat de eerste keer dat je een RW gebruikt, daar nog geen "bestandssysteem" op staat. Dat wordt aangemaakt als je hem "formatteert". Als je er daarna op gaat branden merkt hij dat er gegevens op staan, dus dan moet hij de schijf eerst leegmaken alvorens hij er nieuwe zaken op kan zetten.

Die rapporteer knop staat daar bij al mijn posts, om mensen eraan te helpen herinneren als ze bijvoorbeeld ergens reclame ziens taan of een post die echt niet door de beugel kan, dat ze die kunnen rapporteren. Dan krijgen de moderatoren van dit forum een mailtje met een link, zodat we sneller kunnen ingrijpen. Dit staat onder al mijn posts, dit heeft dus niets te maken met jouw post hoor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Masters bedankt voor info

maar tot heden is het nog niet opgelost , ik kan backupen , copy maken branden en wissen van een DVD-RW , en die terug leeg maken dat gaat allemaal maar als ik herstelschijven wil maken negatief , schijf is niet leeg en die wordt er dan uit gesmeten.RA RA wat is de oorzaak hiervan?

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.