Ga naar inhoud

enkel een vraagje


Gast correos

Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn echtgenote heeft een netbook Acer AO 532h met W7 starter.Er werd een image gemaakt met Paragon backup en recovery.

Vraag : indien haar netbook de geest geeft en een nieuwe met bv.W7 home premium aangeschaft word kan dan deze image hierop gezet worden??? Of is dit onmogelijk gezien een hoger OS??:hmmmm:

Van de belangrijkste bestanden(foto's - documenten -enz.)werd een extra backup gemaakt.

Bedankt op voorhand.

Vriendelijke groeten.

Correos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als die immage op een identiek systeem word terug gezet is dat geen enkel probleem maar op een ander type netbook of ander merk dan gaat het NIET.

Een immage word gemaakt met inbegrip van de drivers voor het systeem en dus kun je die immage niet gebruiken op een andere pc met andere hardware componenten.

Dat je een identiek systeem zou hebben met een hoger OS dat heeft dan weer geen gevolgen maar waarom zou je dat doen is dan de vraag??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de snelle reactie!

Het was maar een vraag,er is voorlopig niets aan de hand met mijn echtgenote haar netbookje,loopt als een treintje:D.Dus dat weet 'k dan ook weer.Als het moest gebeuren en een nieuwe pc is aan de orde van de voornaamste bestanden is er zowiezo een backup op een externe schijf.(Foto's,documenten,enz.)

In elk geval is mijn vraag beantwoord en mag deze topic als opgelost beschouwd worden:top:

Vriendelijke groet.

Correos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.