Ga naar inhoud

Enkele problemen na crash.


Willem2

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Onlangs sloot mijn PC uit het niets af en sindsdien doet hij wat raar.

- Zo heeft hij slechts 256 mb ram terwijl er wel degelijk 512 in zit. (hij is dus ongeloofelijk traag)

- Ook werkt mijn geluid niet meer, dus ik denk dat hij de driver kwijt is, maar ik zou echt niet weten waar ik de juiste driver daarvoor moet downloaden.

- De sneltoetsen bovenaan mijn toetsenbord werkten niet meer. Daarvoor heb ik nu een klein bestandje gedownload, en nu doen ze het weer, maar dat bestandje staat wat vervelend op mijn bureaublad, en ik krijg het niet weg want het is iets aan het uitvoeren.

Ik gebruik XP SP3.

Bedankt en groetjes,

Willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer met 1 geheugenlatje.

Je kan opstarten

Dan is slot 1 ok. Stop dat latje dan in het andere slot. Als je dan niet meer kan opstarten, is het tweede slot defect. Als je dan nog wel kan opstarten, zijn beide geheugenslotjes goed en is waarschijnlijk het andere ram latje defect. Voor de zekerheid kan je het 2de latje ook testen.

Je kan niet meer opstarten.

Stop dat latje in het ander slot. Als je dan wel kan opstarten, is slot 1 defect.

Als je dan nog niet kan opstarten, is het ram latje defect.

Deze methode vraagt wat tijd en manipulatie maar dan weet je waar je aan toe bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.