Ga naar inhoud

Error sending end of post message me????


bil6161

Aanbevolen berichten

Hoi ben hier nog net nieuw.

Ik had een vraag over mijn laptop. Sinds 3 dagen geleden heb ik steeds last van het berichtje "ERROR sending end of post message me" Wanneer ik me laptop opstart komt automatisch het dell logo en daarna komt er een zwart scherm met een witte kleine streepje linksboven knipperen en dat duurt soms wel een kwartier of 20 min en daarna verschijnt de tekst "ERROR sending end of post message me" Dit is heel erg irritant want ik kan me laptop ook niet meer uitschakelen. en als ik het scherm omlaag doet en weer omhoog doet die het helemaal niet meer. Enigste wat ik kan doen is de accu uithalen om hem uit te schakelen. Ik heb al heeeel veel geprobeert om het op te zoeken maar kon helemaal niks vinden tot nu.

Zaken die ik al heb geprobeert:

Systeenherstel

Virus scan

Dubbele virusscan.

Ik snap er helemaal niks meer van Kan er iemand mij helpen?????:adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Wat je te zien krijgt zou dit moeten zijn "ERROR sending end of post message to ME" en zou te maken hebben met het feit dat hij niet door zijn POST heen geraakt.

In de meeste gevallen duid dit op een hardware fout of een fout in de Bios.

Als je de pc start dan krijg je het Dell scherm te zien en daar staat vermeld welke toets je moet gebruiken om in de Bios te komen,doe dat en zet de Bios eens terug naar Default settings.

Kijk nu of dit je probleem oplost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb bij de bios de default settings ingesteld. En daarna de laptop weer opnieuw opstart.

Maar helaas was het probleem nog steeds.. Heb veel gezocht op internet maar daar vindt ik het ook weer niet zou super blij zijn als het opgelost zou worden maar bedankt voor je hulp.

ERROR sending end of post message to ME

Had ook gezocht dat de afkorting van ME Microsoft Edition betekende maar daar kwam ik niet veel verder mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn nog een paar zaken die we kunnen proberen dus laat ik beginnen met de eenvoudigste.

Start Laptop en tokkel gedurig op de F8 toets tot je een opstart menu te zien krijgt.

Kies daar voor Veilige modus.

ALS je in veilige modus geraakt kunnen we trachten terug te keren naar een datum van voor dat het probleem begon e, kijken of hij het nu wel weer doet.

Nog een mogelijkheid is om in plaats van Veilige modus te kiezen de optie Laatst gekende werkende configuratie te nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.