Ga naar inhoud

Exe-bestanden openen niet


Teh J

Aanbevolen berichten

Ik heb exact hetzelfde probleem denk ik, het probleem heeft niks met je internet te maken. Ik kan mappen etc openen, maar bijvoorbeeld geen Firefox meer opstarten.

Hij geeft het proces wel weer bij taskmanager maar je ziet het hele programma niet meer verschijnen. Ook pop ups en dergelijke werken niet meer, vandaar ook dat je je gedownloade file niet kan openen.

Iemand met een oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, elk .exe programma start niet meer op, nog niet eens Word of Media Player.

Firefox was gewoon een voorbeeld.

Waarschijnlijk een virus alhoewel norton hem niet vind (Welke ik met veel moeite hebben kunnen openen.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan best niet inbreken in een onderwerp van een andere forumgebruiker. Dat zorgt alleen maar voor verwarring bij het behandelen van het probleem. Heb dan ook even een eigen topic voor jou aangemaakt :-)

En zoals ook in het ander topic werd aanbevolen :

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op "Do a systemscan and save a logfile". en hang dit logje aan je volgende bericht.

NB. Ben je een gebruiker van Windows Vista dan moet je eerst rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.