Ga naar inhoud

Explorer.exe crash na sluiten map


DavyD

Aanbevolen berichten

Hallokes,

Heb tijdje geleden register opgekuist met CCleaner en sindsdien crasht explorer.exe als ik een map sluit.Had natuurlijk geen back up gemaakt en systeemherstel staat af :bawling::tongue:

Krijg het wel telkens in orde via taskmanager(dumprep sluiten en explorer herlaadt)

Trouwens,als ik filmpje bekijk op een mediaspeler kan ik wel mappen sluiten zonder probs.VLCplayer in mijn geval,maar dat heeft er weinig mee te maken denk ik.

Iemand enig idee hoe ik dit kan fixxe?

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen blauw scherm.Bedoel je met code de technische gegevens in het foutenrapport en/of die _appcompat log?

Dit is de handtekening van de fout

Appname:explorer.exe AppVer:6.0.2900.5512 Modname:unknown ModVer:0.0.0.0 Offset:015e16d3

Thx bij voorbaat,

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het probleem begonnen is na het opruimen van het register met CCleaner kan je dit herstellen als je bij het opruimen de backup hebt opgeslagen.

Ga met de verkenner naar de lokatie waar de backups van Ccleaner zijn opgeslagen. Standaard is dit in C:\Program Files\CCleaner

Dubbelklik op de laatste backup en bevestig met "ja".

De registerwaarden die toen werden verwijderd, zullen nu worden teruggeplaatst.

Sluit alle toepassingen af en herstart de pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.