Ga naar inhoud

Externe harde schijf


Barkhuijsen

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Ik heb een externe harde schijf gekocht of foto's en muziek te bewaren. Nu heb ik alles gekopieerd naar externe harde schijf en wil alle bestanden van mijn computer verwijderen (nogal traag geworden). Ik heb het getest en nu blijkt dat wanneer ik een bestand verwijder (bij een foto) deze niet meer wordt herkend in Kodak gallary. Geldt ook voor muziek, als ik een nummer verwijder uit het bestand van de computer dan herkend Itunes het nummer niet meer. Het geeft aan dat het nummer niet meer te vinden is op de computer. Wie kan mij helpen.

Vriendelijke groet,

Marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze toepassingen slaan de locatie op waar ze de gelezen bestanden laatst "gezien" hebben en daar gaan ze opnieuw kijken.

Je kodak Galery en de itunes gaan de bestanden waarschijnlijk nog zoeken op de oude locatie, ze staan daar niet meer en dus worden ze ook niet weergegeven.

Je kan eens zoeken in de instellingen van itues en kodak galery of je de bestanden kan importeren vanaf de nieuwe locatie.

De verwijzingen naar de oude locatie kan je dan verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.