Ga naar inhoud

fabrieksinstellingen


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een Medion laptop met Windows 8.1 (was eerst Windows 8). Ik wil deze graag terug zetten naar de fabrieksinstellingen ik vroeg me alleen af of wanneer ik dat doe of dan ook alle bestanden die ik op de D schrijf heb staan verwijderd worden?

Zeg het maar als jullie meer informatie nodig hebben.

hartelijk dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaliter heb je twee mogelijkheden om terug naar fabrieksinstellingen te gaan: met of zonder behoud van de bestanden op de D-partitie, meestal wordt dit beschreven in de handleiding van je laptop.

Speel sowieso op veilig en zet ze op een externe HDD of USB-stick ... zijn ze ECHT belangrijk: zet ze dan op TWEE verschillende HDD's of USB's !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de belangrijkste gegevens had ik al op mijn USB gezet.

Maar er staat bijvoorbeeld ook films op mijn laptop die niet meer op mijn USB passen. Zou jammer zijn als ik die dan kwijt raak.

Ik zal de handleiding er bij pakken en daar nog eens goed in lezen hoe dat zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou jammer zijn als ik die dan kwijt raak.

Een reden te meer om te "investeren" in twee externe harde schijven. Een laptop is vrij kwetsbaar: als ie uit je handen glipt of er valt iets zwaars op is de kans vrij groot dat je door de impact ALLES kwijt bent, idem dito bij een "gewone" crash van je interne HDD ... je "stockeert" dan ook beter niet op je laptop !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.