Ga naar inhoud

Favoriete web-pagina's op mijn bureaublad plaatsen.


helsara

Aanbevolen berichten

Beste leden,

Voordat ik op één door mij veel gebruikte site wil komen,heb ik de nodige handelingen te doen.

(oproepen:I.E.,dan google,dan favorieten en dan ben ik er pas.)

Het kan korter als ik de sites op mijn bureau blad kan zetten,

maar ik weet niet hoe ik dat moet doen.

Gaarne hulp.

Bij voorbaat dank.

helsara

Link naar reactie
Delen op andere sites

da's wat kort door de bocht: je moet rechtsklikken op bureaublad, nieuwe snelkoppeling aanmaken, en daarin het webadres kopiëren.

maar wat ook kan: maak de webpagina iets kleiner dan bureaublad, selecteer het webadres en sleep het naar bureaublad.

falstring, jouw "kort door de bocht" klopt niet, zoals jij het uitlegt, het is simpel rechts klikken, snelkoppeling maken en dan komt er een popup scherm die vraagt: wilt u een snelkoppeling naar deze website op uw bureaublad plaatsen. Jouw optie lukt mij niet:dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat leolassie schrijft krijg ik ook op mijn pc.(dat pop-up scherm)

ik zit in de browser ie.

Heb even uitgeprint wat jullie samen nog zeiden en dan probeer ik het morgen nog een keer.

In ieder geval allebei (falstring en leolassie) alvast bedankt.

helsara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste leolassie en falstring,

ben er weer.heb me in een uur vergist.

heb beide manieren nog een keer uitgeprobeerd.

bij de manier van falstring zit ik al vast bij "nieuwe snelkoppeling aanmaken" want dit geeft het rolmenu niet aan

als ik op het bureaublad rechtsklik.

de tweede manier:webpagina verkleinen,selecteren en slepen,geeft nog steeds "kan deze internetsnelkopp. niet openen.

aan het protocol https is geen geregistr. progr. gekoppeld".

groet

helsara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste falstring,

nu heb ik het weer 2x geprobeerd om te antwoorden,maar als ik het door wil sturen

komt de boodschap : de volgende fouten zijn ..................

je hebt geen toelating om deze aktie...................... log je eerst in........................

ik heb geen zin en geen tijd om het steeds opnieuw te moeten schrijven,dus ik ga er een bestandje

van maken en stuur het als bijlage.

ik heb zelf het probleem opgelost.

helsara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.