Ga naar inhoud

Filmpje stopt na 1 minuut?


gebruikersnaam1

Aanbevolen berichten

Dame en of heer,

Vanwege problemen met NVIDIA Ge Force 6200 welke steeds bij apparaatbeheer met uitroepteken stond (meerdere malen drivers gedownload maar misschien niet de juiste!, ook stuurprogramma's bijgewerkt misschien niet goed gedaan? ik weet het niet meer) dus foutmeldinmg heb ik deze in plaats van uitschakelen en dan weer inschakelen waardoor hij het dan weer deed zonder foutmelding heb ik hem nu compleet uit de lijst verwijderd per vergissing.

1. Hoe zet ik deze weer in de lijst en hoe laat ik hem ditmaal goed functioneren.

2.

Het probleen is nu (heeft hier mee te maken?)

dat wanneer ik bijvoorbeeld een filmpje van youtube kijk, deze na 1 minuut stopt zonder dat deze klaar is? Komt dit doordat mijn geheugen vollloopt omdat mijn videocared het niet doet?

Ik ben hier nu al weken mee zoet ben aardig wanhopig. Wie mij aan kort en duidelijk advies helpt waardoor ik weer normaal kan filmpjes kijken etcetera ben ik superdankbaar.

aangepast door stegisoft
E-mailadres verwijdert wegens mogelijke spam
Link naar reactie
Delen op andere sites

deze link is voor xp 32bit

http://www.nvidia.com/content/DriverDownload-March2009/confirmation.php?url=/Windows/258.96/258.96_desktop_winxp_32bit_english_whql.exe〈=us&type=GeForce

je moet niets meer ingeven gewoon downloaden en installeren

je mag hier geen e-mail adres bekent maken !!oppassen daar voor !!

je zou op regelmatige basis een opruiming kunnen doen met ccleaner down5.pngDownload

open ccleaner ...klik op anyliseren is dit gedaan kan je alles verwijderen :maak wel eerst een herstelpunt aan de eerste keer ! als hij dit vraagt ..

daarna open je in ccleaner het register links in de balk :laat deze scannen op problemen : ook hier maak je best eerst een herstelpunt aan vooralleer je alles hersteldt door rechts op herstel geselecteerde problemen ..te klikken

via opties kun je deze instellen dat hij opstart als windows wordt gestart ..

via gereedschap in de linker kant kun je bepaalde programma's uitschakelen bij het opstart menu wat je snelheid ten goede komt ...

wat zeker niet uitgezet mag worden is je beveiligings software ...adobe en ander progs die je zelden gebruikt mag je uitzetten om op te starten als windows start

aangepast door rope
Link naar reactie
Delen op andere sites

@rope: vandaag heb je al zeer goede bijdrage geleverd op het forum! De link die je hierboven geeft, is dat voor NVIDIA Ge Force 6200 ? Zoja, dan is het ok. Zonee, zoek dan verder als je wil.

---------- Post toegevoegd om 21:43 ---------- Vorige post was om 21:38 ----------

@gebruikersnaam1:

1. Je kan best je overgebleven oude Nvidia drivers verwijderen met een programma zoals Driver Sweeper.

Download het hier. In het programma zet je alleen een vinkje voor "NVIDIA - Display". Druk daarna op Clean.

Herstart de pc.

2. Installeer daarna de driver die rope aangeeft (ik veronderstel dat het de juiste is voor de NVIDIA GeForce 6200).

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben te onervaren om alles te wissen zonder risico!!!

Ik weet geeneens hoe je een herstelpunt aan moet maken, begrijp je wel.

Maar dit heb ik wel vaker gehoord dus ik zou het graag weten hoe dit moet. Die link van rope duurt 26 uur en tien minuten wat een goede bijdrage wouterkurtt, vond het wel tegenvallen ondanks de goede bedoelingen.

Btw wat is er zo erg aan je mailadres geven??

Is deze clean-link risicoloos wouterkurtt? En die driver duurt 26 uur wat vind je daarvan??????

Al met al ben niet overtuigt. Kan toch n ooit goed zijn 26 uur! HALLO!

FF serieus. Ben een leek maar niet .................

Iemand anders serieus mijn probleem helpen oplossen alstublieft!!

Lees aub eerste bericht. Dank. S.O.S.

---------- Post toegevoegd om 20:43 ---------- Vorige post was om 20:34 ----------

Rope, Wouterkurtt,

Beide hartelijk dank maar ik ga hier morgen mee verder.

Is al laat en snap het allemaal nietr meer zo goed.

Ben al weken met dit probleem bezig en net vanavond lid geworden van dit forum.

Wordt beetje ongeduldig. Licht aan mij excuses.

Ga hier morgen mee verder. Vriendelijke groeten en hopelijk tot de volgende keer.

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de link die ik je aanbood met de driver op gehaald in juist 37seconden !! 26 uur ga weg !! dan heb je een heeeel tragge verbinding

dit is de driver ,heb hem geupload naar filefront volg deze link

http://www.filefront.com/17232114/258.96-desktop-winxp-32bit-english-whql.exe/

mischiens dat je hem nu sneller kunt ophalen ..

aangepast door rope
Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan eerst na of er spyware op je computer geinstalleerd is, want zo'n trage internetverbinding is niet normaal. Volg onderstaande stappen nauwkeurig op, en zeg niet op voorrand dat je het niet kan!

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Dubbelklik op HijackThis.msi

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “uitvoeren als administrator". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.