Ga naar inhoud

filmpjes


Aanbevolen berichten

ja ik heb echt een raar probleem.

ik kan geen filmpje op de site Arena51 - Gratis Spelletjes, Games en Humor - Jeux Gratuits, Humour et Jeux Vidéo alleen daar heb ik problemen voor de rest is alles normaal het is met de laptop die draait op windows vista

met mijn andere pc met xp lukt het wel maar met die pc wil ik niet te veel op internet komen

hoe kan ik dit oplossen ?

ik heb ook al de nieuwste drivers gedownload enzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik denk niet dat je de enig beny met dit probleem.

Ik heb namelijk ook Vista en bij mij werken ze ook niet, ik heb nu verschillende browsers geprobeerd(IE7,safari,FF,opera) maar niks werkt.

Ik zal het ook een van de dagen eens proberen te testen met XP.

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat je de enig beny met dit probleem.

Ik heb namelijk ook Vista en bij mij werken ze ook niet, ik heb nu verschillende browsers geprobeerd(IE7,safari,FF,opera) maar niks werkt.

Ik zal het ook een van de dagen eens proberen te testen met XP.

Grtz

ja met mijn andere pc die op xp draait werkt het

staat er toch ? ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik moet je teleurstellen, maar bij mij werkt het met Vista wel.

Dus het zal niet bij voorbaat aan Vista te liggen. Het kan ook een codecfout zijn, of je player die geupdate moet worden. Laadt de site niet, of zijn het puur de filmpjes?

nee want ik ze zeg toch da ze werken op mijn andere pc dus het ligt nie aan de filmpjes

en ik heb alles geupdate wa er valt up te daten

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je bij je internet opties gekeken of je beveiliging ietwat hoog staat?

Probeer alles langs te gaan qua beveiligen wat je filmpjes kan blokkeren (firewall, internet security, internet opties etc.)

En ik snap dat je het zegt dat het op je andere pc werkt, maar we proberen het gewoon uit, en misschien komen we er vanzelf achter. Dan leren we er allemaal van!

Greetz,

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je bij je internet opties gekeken of je beveiliging ietwat hoog staat?

Probeer alles langs te gaan qua beveiligen wat je filmpjes kan blokkeren (firewall, internet security, internet opties etc.)

En ik snap dat je het zegt dat het op je andere pc werkt, maar we proberen het gewoon uit, en misschien komen we er vanzelf achter. Dan leren we er allemaal van!

Greetz,

beveiliging staat nog altijd hetzelfde als altijd ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.