Ga naar inhoud

formatteren


jo van nerum

Aanbevolen berichten

Cd erin opnieuw opstarten > zegt het druk op een toets druk er 1. > laat heb doen > hij zal vragen systeem herstel of formateren > klik formateren > klik de partitie die jij wil. > formateerd opnieuw opstarten en terug een knop in drukken en windows installeren. Anders gewoon laten doen dat weet ik niet zeker.

En hierover is al een discussie aan de gang lees eerst eens rond voor je post.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoho even uitkijken!

formatteren houd dus in dat u ALLES van die hardeschijf verwijderd!

weet u heel zeker dat u dit bedoelt.. gezien formatteren ERG vaak word verward met defragmenteren...

zeker gezien u zegt dat er te weinig ruimte is.. dit geeft defragmenteren aan als er een weinig ruimte is.

ik kan u aanraden om schijfopruiming te doen op die hardeschijf.

en anders wat documenten van die schijf naar een andere te verplaatsen om wat ruimte terug te creëren

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoho even uitkijken!

formatteren houd dus in dat u ALLES van die hardeschijf verwijderd!

weet u heel zeker dat u dit bedoelt.. gezien formatteren ERG vaak word verward met defragmenteren...

zeker gezien u zegt dat er te weinig ruimte is.. dit geeft defragmenteren aan als er een weinig ruimte is.

ik kan u aanraden om schijfopruiming te doen op die hardeschijf.

en anders wat documenten van die schijf naar een andere te verplaatsen om wat ruimte terug te creëren

:o ik nam aan dat hij wist waar hij het over had :-)

Anders Start > Alle programmas > Bureau asseccoires > systeemwerkset > defragmentatie ^^

Mvg,

ComputerKid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergis je niet, want bij formatteren is niet alles verwijderd van de pc. Via bepaalde programma's kunnen nog gegevens terug gehaald worden.

afhankelijk van hoe je het doet uiteraard.

maar je kan nooit alles terug halen zeker niet als je overschrijft.. met een nieuw OS bijvoorbeeld.

en voorkomen is beter dan achteraf moeten gaan recoveren

Link naar reactie
Delen op andere sites

afhankelijk van hoe je het doet uiteraard.

maar je kan nooit alles terug halen zeker niet als je overschrijft.. met een nieuw OS bijvoorbeeld.

en voorkomen is beter dan achteraf moeten gaan recoveren

Ik heb toch alles terug, na installatie van een nieuw OS op een nieuwe grotere partitie.

Wel met een betaalprogramma.

Verder zal het idd een schijf zijn die overvol staat, er is zelfs te weinig swapruimte (virtueel geheugen op de harde schijf, dus een systeemmap die zich gedraagt als ram).

Opkuiste die schijf is de oplossing.

Met defragmentatie zal de schijf schoon zijn, te schoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.