Ga naar inhoud

Fout Bij Het Oplossen Van Problemen


Gast SWAT4

Aanbevolen berichten

Hallo,

Laatst had ik een klein probleempje met het netwerk, en wou ik dat verhelpen door via rechtermuisknop op "probleem oplossen" te klikken, wat ik vaker doe.

[ATTACH=CONFIG]11457[/ATTACH]

Alleen nu krijg ik de volgende foutmelding :

post-24814-1417704446,4482_thumb.jpg

Ik weet niet wat deze foutmelding betekend, en hoe het is gekomen. Graag zou ik ook willen weten hoe ik dit kan verhelpen. Ik heb dit niet eerder gezien, dit is de eerste keer dat ik zo een foutmelding krijg.

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Indien je een merk hebt dan merk, model en type en eventueel serienummer opgeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de lan moet je deze driver downloaden

Voor draadloos is dat deze driver

Installeert de drivers.

Herstart de laptop.

Let ook op of je niet per ongeluk knopje internet forwarden niet hebt uitgezet.

Meestal is het FN + toets

Sorry maar ik snap echt niet wat u bedoelt. Niet dat het aan u ligt, maar ik weet namelijk niet wat een Driver is en welke ik dus moet kiezen.. Is het een programma ? En wat bedoelt u met of ik de FN-toets heb uitgezet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dtegisoft bedoelt het volgende:

De LAN is je bekabeld internet.

De driver voor je 64 bit-systeem kan je via deze link downloaden (klik erop), downloaden start automatisch.

Draadloos is je wifi.

De driver kan je via deze link downloaden. (klik erop), downloaden start automatisch.

Installeer de drivers (drivers zijn nodig om je hardware correct te laten werken) en herstart je PC.

knopje forwarden:

Op je laptop heb je meestal een bepaalde toetsencombinatie of een schakelaar om je internet uit te schakelen/ inschakelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok ik zal de Drivers installeren, maar eerst zou ik nog wel een herstelpunt willen maken voordat ik de ze installeer voor het geval dat er iets mis gaat.

Ik zag hier op PCH laatst nog een link hoe je een herstelpunt maakt in Windows 7, alleen ik kan de link niet meer vinden.. Graag zou ik de link willen ontvangen zodat ik een herstelpunt kan maken, want ik heb er volgens mij maar 1 of 2 van heel lang geleden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.