Ga naar inhoud

fout tijdens installatie van vista


Yannick

Aanbevolen berichten

beste leden,

als ik nu vista (home premium) installeer op een systeem dan blijft deze hangen.

ik steek de dvd er in, hij begint met de installatie. hij voert stap 1 en 2 uit (uitpakken van de files) en dan start hij opnieuw op (tot nu toe alles normaal)

maar zodra het laadbalkje 2 keer voorbij is geweest dan blijft hij hangen en komt er geen leven meer in.

ik heb het erna nog eens geprobeerd maar weer hetzelfde verhaal.

wat is hier het probleem??

groeten

yannick :thx:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast kimirulezz

fout in vista denk ik.

m'n neef heeft dat ook gehad en hij kreeg nieuwe pc (zelfde) + nieuwe vista. probleem was opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast kimirulezz

ja dat ware die van m'n neef ook maar hij kreeg gewoon nieuwe zonder discussie :P omdat et probleem bekent was zeiden ze ;) (mediamarkt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was Vista niet zo'n dvd met alle versies op van Vista, en dat je je versie moet kiezen waar je een serial van hebt. Bert bedoelt dus dat je een andere versie kiest zonder serial. Dus je kiest bijvoorbeeld Ultimate zonder serial je kan dan een maand ofzo ermee werken en dan locked ie zichzelf dicht. Wat Bert enkel wil weten is: of het niet aan je gekozen versie ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.