Herstel je Windows Update onderdelen eens via deze Fix It.
Word vandaag lid, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt je graag verder.
Je kan lid worden als je hier klikt.
Meer dan 35.000 leden deden reeds beroep op onze expertise. PC HELPFORUM vzw HELPT JE GRATIS !
Bent u reeds lid, en u ziet dit bericht? Klik dan rechtsbovenaan op inloggen of klik hier indien u uw wachtwoord bent vergeten.
Dit is een discussie over Foutcode 8E5E0147 in het forum Archief Windows , en maakt deel van de Windows categorie; Bij Windows update krijg ik fout melding"code 8E5E0147" Heb volgende al geprobeerd zonder resultaat. Foutcode wanneer u Windows Update of ...
Bij Windows update krijg ik fout melding"code 8E5E0147"
Heb volgende al geprobeerd zonder resultaat.
Foutcode wanneer u Windows Update of Microsoft Update gebruiken om updates te installeren: '0X80248007'
U hebt niet de mogelijkheid om Windows 7 SP1 te downloaden als u via Windows Update controleert of er updates zijn
Herstel je Windows Update onderdelen eens via deze Fix It.
Geen resultaat!deze update wordt niet gedownload
KB2655992: Beveiligingsupdate voor Windows Vista
andere updates werken wel
Verder heb ik dit gedaan 1.doc
maar deze log kan ik niet openen??er zijn dus bestanden beschadigd
Laatst gewijzigd door Hilario; 12 juli 2012 om 15:14
Je kan KB2655992 voor Vista downloaden als je hier klikt.
Volgende stap: het hulpprogramma System Update Readiness (klik er op).
Als je met een 32-bit versie werkt dien je de X86-versie te downladen, werk je met een 64-bit versie, dan neem je de X64-versie.
Deze update is gelukt,maar hoe weet ik dat" KB2655992" daarbij is?
Het is de bedoeling dat het hulpprogramma de problemen in Windows Update opgelost...of dat daadwerkelijk ook zo is kunnen we checken: ga eens via Start --> Configuratiescherm --> Systeem en beveiliging --> Windows Update.
Klik aan de linkerkant van het scherm op Naar updates zoeken, download en probeer de updates te installeren.
Ok gedaan wat je voorstelde,maar geen resultaat!