Ga naar inhoud

fouten in windows repareren


Monique1

Aanbevolen berichten

Beste,

Een maand geleden kreeg ik een paar keer bij het surfen de melding "fouten in windows repareren" en wordt er gesuggereerd dat ik te weinig schijfruimte heb. Als ik dan ga kijken meldt mijn PC (portable) dat 44,8 GB van de 74,5 GB beschikbaar zijn. Ik heb mijn PC al een beetje opgeruimd - niet gebruikte programma's er af en gedefragmenteerd. Het ging ondertussen goed maar ik wilde mijn portable eens een goede opkuisbeurt te geven. Ik las op jullie site van Hijacktfhis en toen ik deze wilde gaan downloaden kreeg ik opnieuw een venster dat ik de fouten in windows moest repareren. Wat kan ik nu best doen. Ik gebruik AVG internet security en IObit Malware fighter. Ik heb ook al gehoord dat als je te veel verschillende beveiligingen op je PC zet ze met elkaar in de knoei komen dus heel graag jullie advies.

Groetjes,

Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.