Ga naar inhoud

foutmelding


fonske

Aanbevolen berichten

Ik zit met een groot probleem. Toen ik mijn pc opzette, kreeg ik opeens een zwart scherm, dat aangaf dat ik met depijltjestoetsen hem in veilige modus enz... moest starten, dit deed ik , en toen kreeg ik eeen blauw scherm waarop vermeld staat;

Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen.

Als dit de eerste keer is dat u dit op het scherm met de stopfout ziet,

moet u de pc opnieuw opstarten. Als het scherm nogmaals weergegeven word,kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren:

Maak de installatie van alle antivirussoftware en hulpprogrammas voor schijfdefragmentatie en het maken van back ups ongedaan of schakel deze hulpprogrammas uit. Controleer de configuratie van de vaste schijf en controleer of er bijgewerkte stuurprogrammas zijn. Voer CHKDSK /F uit om te controleren of de vaste schijf is beschadigd en start vervolgens de pc opnieuw op.

Technische informatie (mogelijk in het engels)

*** STOP: 0x00000024 ( 0x00190203, 0x82F6F6D0,0xC0000102,0x00000000)

Ik wil dit allemaal wel uitvoeren, maar ik kan niks invoeren, het blijft op het blauwe scherm staan. Wie kan mij helpen?

aangepast door fonske
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.