Ga naar inhoud

Foutmelding bij openen van gelijk wat


Peekay

Aanbevolen berichten

Hallo,

sinds kort is mijn laptop zeer lastig beginnen doen. Het is begonnen met drwtsn32.exe. Ik kreeg deze foutmelding (niet veel) bij het openen van een filmpje, muziekbestand, programma, bij alles wat geopend moet worden dus. Maar ik had het niet veel. Toen werd het erger totdat het bijna om de ijf minuten eens voorkwam. Na wat googlen bleek dit dr watson te zijn. Nog steeds geen idee van wat het net is, maar wat me wel opviel is dat er veel mensen waren met dezelfde vraag, en hen werd aanbevolen dr watson uit te schakelen wat ook hielp.

Dit heb ik dus ook gedaan, maar het is alleen maar erger geworden. nu krijg ik bij 95% van het openen van files een foutmelding. Soms is dat "dwwin.exe" soms "een is een fout gevonden in mozilla.exe" (of winamp of gelijk welk programma).

Hebben jullie enig idee wat ik kan doen want het is echt verschrikkelijk lastig. Nu kan ik ongeveer 2 a 3 programmas openen voordat het er weer is.

Dat is dus:

opstarten, msn openen, mozilla openen, met een beetje geluk lukt winamp ook nog en dan is het gedaan en wil niks zich nog openen tenzij ik herstart.

Hopelijk kennen jullie een andere oplossing dan formateren?

Alvast vriendelijk bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.