Ga naar inhoud

Foutmelding C0000005 bij het openen van Ciel Budgetplanner


marlene

Aanbevolen berichten

Ik krijg steeds een Windows foutbericht: exception système C0000005 en dan een groep cijfertjes. Ik had al gedacht om een programma aan te schaffen (bvb Advanced system Optimizer) om de boel op te schonen, maar ik lees zoveel negatieve dingen over die opschoonprogramma's. Hoe kan ik die foutmelding wegkrijgen en mijn programma toch opstarten, want nu start mijn budgetplanner niet meer op.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Marlene,

:welkom:

Die Advanced system optimizer kan je dus beter NIET gebruiken.

Als je het register wil opschonen voer je onderstaande eens uit:

Download CCleaner. (klik erop) (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.


Wat het probleem met die budgetplanner betreft, heb je de tips in deze handleiding (klik erop) al geprobeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Clarkie,

Ik ben nu zowat ten einde raad. Heb eerst alles schoongemaakt en hersteld met CCleaner. Daarna PC teruggezet naar 3/12, 15/11 en 31/10.

Opnieuw schoongemaakt en hersteld, maar zonder oplossing.

Ik zie op internet dat er veel mensen problemen hebben met zo'n foutmelding C0000005, maar oplossingen heb ik nog niet gevonden.

Heb jij nog Tips?? Heb google chroome wel geistalleerd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dat ook al gedaan, zonder resultaat. Nog steeds dezelfde foutmelding. Daarom denk ik dat het niet specifiek aan het programma ligt misschien?

Ik kreeg voordien wel elke keer dat ik het programma afsloot een foutmelding, ik denk 'niet goed afgesloten' of zo, maar ik ben zo blijven doorgaan omdat ik wel goed afsloot dacht ik.

En aangezien ik toen het programma telkens open kreeg was het niet zo erg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.