Ga naar inhoud

Fysiek-geheugen of werk-geheugen probleem


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem. Het probleem is dat mijn werk-geheugen (of Fysiek-geheugen => staat bij taakbeheer) na 2 à 5 minuten tussen de 80% en de 100% ligt. Hierdoor lopen programma`s niet meer goed of heel traag.

post-26553-1417704427,7932_thumb.png

Bijv. Ik open word, helemaal bovenin (waar de naam en de titel van het document staat) staat "Word (naam van document) reageert niet,

Als ik op een tablad klik loopt hij vast.

Hopelijk hebben jullie een oplossing. Alvast bedankt!

post-26553-1417704427,7671_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar Start/Uitvoeren en typ in het uitvoervenster msconfig en druk op enter.

In het venster van Systeemconfiguratie klik je op het tabblad Opstarten.

Kun je hier een screenshot van maken en in je volgende bericht plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

- Voer eerst bericht 2 uit en plaats de screenshot.

- Onverwacht hoog processenverbruik kan ook met virussen of malware te maken hebben die op de achtergrond draaien.

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.

Dit filmpje kan je helpen om een hijackthis logje te plaatsen:

http://www.pc-helpforum.be/redirect-to/?redirect=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DvrdsFV4OJnI

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Start Hijackthis op. Selecteer “Scan”. Selecteer alleen de items die hieronder zijn genoemd:

F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe,

O15 - Trusted Zone: *.clonewarsadventures.com

Klik op 'Fix checked' om de items te verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.