Ga naar inhoud

geen geleud


Aanbevolen berichten

ik heb mijn pc aan gesloten op mijn samsung tv ,aar krijg geen geluid ik kan het nergens vinden

ik heb een hdmi kabel gebruikt voor het beeld en een tulp rood en wit voor het geluid maar komd wel geluid uit me speakers van mijn pc maar niet over de dolbie van me stereo

let niet op mijn leters fouten

ik hoor het graag van iemand terug

mvg rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Robocop,

Rechts onderaan je scherm heb je je geluids icoontje waar je je volume kan regelen he.

Klik daar eens op met de rechter muisknop en kies dan "Afspeelapparaten".

Daar staat het standaard op je pc, dus om het geluid op je tv te krijgen moet je die selecteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Jion als ik daar op klik met de rechter muis dan zie ik verlumeregeling en eigenschap instellingen het lukt me maar niet om het geluid over mijn boxen van mijn dolbie te krijgen het komt wel uit de pc boxen dus aan mijn geluidskaart licht het niet

mvg rob

---------- Post toegevoegd om 19:32 ---------- Vorige post was om 19:26 ----------

hoi mako met welk onderstaande kabel bedoel je wand ik heb nog steeds geen geluid uit me boxen van mijn dolbie wel uit me pc boxen ik weet niet welke instellingen moet hebben

mvg rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga links onder naar "START" en kies dan configuratiescherm.

Dan zie je een icoontje met een luidspreker "GELUID".

Klik hier op en kies dan HDMI output en klik op "als standaard instellen"

Doe dit voor je een DVD in de speler steekt.

Als je nadien terug via de boxen van PC wil spelen, moet je terug deze volgorde volgen en je "luidsprekers" selecteren ipv de hdmi uitgang

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.