Ga naar inhoud

Geen taakbalk


Aanbevolen berichten

hoi,,

ik heb een probleemtje...

op mijn laptop,,

als ik mijn laptop opstart dan komt er geen taakbalk in

als ik in taakbeheer ga en dan op uitvoeren, explorer.exe

dan start ie niet op.

wat kan ik doen om zo snel mogelijk mijn laptop terug aan d praat te krijgen...

ik heb hem namelijk binnen een maand nodig op school :(

M.V.G. Gaëtan Verhulst!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan je op start klikken.

Dan start

gewoon raken op onderste blauwe balk en dan op eigenschappen.

Dan tab Taakbalk

op Taakbalk op voorgrond

nee srry ik krijg totaal geen taakbalk te zien... alleen kan ik windows taakbeheer openen en dan naar uitvoeren daar duw ek explorer.exe in en hij geeft geen kik bahalve komt er een foutmelding :bawling:

is er ng iets te doen aan mijn pc??...

je zou mij wreed kunn helpen door een oplossing te vinden... want het is nogal moeilijk werken zonder taakbalk.

maar ik kan nog altijd op internet, msn, maar geluid komt er niet uit :s

ik vind het jammer want ik heb lang moeten sparen voor men laptopje :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey stegisoft, hetgeen wat jij zegt gaat over de taalbalk en niet over de taakbalk die gaetan021 bedoelt;-)

Staat er toevallig op je bureaublad een snelkoppeling naar "Deze Computer" of "Mijn Documenten"? Probeer als dit lukt naar het configuratie te gaan d.m.v. het links in het lijstje te kiezen. Kies dan "Taakbalk en menu start" (als je dit niet vind zorg dan dat je de "klassieke weergave" hebt aanstaan. Kijk hier eens of de instellingen nog juist staan. Het zou kunnen dat de taakbalk verborgen is ofzo.

Je kan ook een proberen door naar een herstelpunt te gaan voordat de problemen zijn begonnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar

Start

Configuratiescherm

Landinstellingen

Talen >>> Details

Onderaan Taakbalk - klik daar op

Vink bijde vakje die je ziet.

Maar dit is het juist ik krijg totaal niks behalve mijn bureaublad (zonder icoons) en GEEN start.

Kben echt ten einde raad... :bawling:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast socrates

Via CTRL ALT DEL kun je misschien zo naar systeemherstel navigeren:

" %SystemRoot%\System32\restore\rstrui.exe "

Probeer eens om het proces explorer.exe op nieuw uit te voeren. Je kan een nieuwe taak uitvoeren door in het taakbeheer. Bestand , nieuwe taak uitvoeren. Normaal zouden dan je pictogrammen/taakbalken moeten terugkomen mits er geen erger probleem is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via CTRL ALT DEL kun je misschien zo naar systeemherstel navigeren:

" %SystemRoot%\System32\restore\rstrui.exe "

Probeer eens om het proces explorer.exe op nieuw uit te voeren. Je kan een nieuwe taak uitvoeren door in het taakbeheer. Bestand , nieuwe taak uitvoeren. Normaal zouden dan je pictogrammen/taakbalken moeten terugkomen mits er geen erger probleem is.

danke.... kzalt morge eens probere want men laptop ligt nog benede en heb geen zin om erachter te gaan...

!!!Grtz!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.