Ga naar inhoud

Geen username en wachtwoord na reset Windows 7


Bramieh

Aanbevolen berichten

Hey!

Ik heb recentelijk mijn pc gereset, dit omdat na een vervelend virus ik niet meer verder kwam dan het opstartherstel. Via een usb het virus er nu wel vanaf gehaald. Maar daarna ook weer niet goed opstarten. Toen ik de agehele reset (fabrieksinstellingen) had gedaan kwam vervolgens het volgende probleem: Alle actieve gebruikers waren weg. Ik moest inloggen op een account, maar mijn account werkte niet meer. Ik heb geen idee wat de username en password zijn, want alles wat ik ooit heb gebruikt heb ik geprobeerd maar zonder succes.

Ik heb geen idee hoe ik nu in mijn pc kom, iemand een idee?

 <br><br>Groeten,Bram21jdlvq.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Start uw computer opnieuw op.

Tijdens het opstarten blijf je tikken op de F8-toets (kan andere toets zijn, moet je maar eens kijken naar de melding) totdat er een opstartmenu verschijnt.

Nota: dit moet gebeuren als er een zwart scherm verschijnt met eventueel het logo van uw fabrikant, indien u het Windows logo ziet, dan bent u al te laat...

Dit menu kan ook onder Geavanceerde opties voor Windows staan.

Indien gelukt, ziet u 3 mogelijkheden.

Kies Veilige modus en laat de computer opstarten.

In deze modus kijkt u eens na welke gebruikersaccount er op de computer staan.

aangepast door honk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geef het merk, model en modelnummer door van je pc of laptop.

Indien je een fabrieksherstel uit gevoerd hebt wil dat zeggen dat je de pc terug zet naar de toestand zoals de dag van aankoop.

Je eigen en of andere accounts zijn dan inderdaad niet meer aanwezig, net zoals achteraf geïnstalleerde software.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.