Ga naar inhoud

geen verbinding meer met printer;verdwenen van mijn computer


Gast appeltje

Aanbevolen berichten

Ik zie USB Controllers staan (is dat hetzelfde als Drivers?) met daaronder vier Hubs en drie Controllers.

Moet ik die allemaal aanclicken en installatie ongedaan maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat moet je allemaal een voor een verwijderen.

Ik begon met het verwijderen van twee controllers, er verscheen direct nieuwe hardware, maar ook mijn muis, die

aangesloten is op een Hub en USB verbinding deed het niet meer. Toen heb ik m'n computer weer opgestart,

maar inmiddels is de situatie nog hetzelfde. Hoe doe ik dat met het verwijderen van de controllers/drivers?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar apparaatbeheer.

Dubbelklik op de usb controllers om ze allemaal te zien.

Klik de onderste aan met de rechter muisknop en kies voor installatie ongedaan maken.

Herhaal dit voor alle usb controllers.

Sluit het apparaatbeheer af en herstart de pc.

De usb drivers zullen opnieuw geinstalleerd worden en de poorten worden geinitialiseerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit heb ik gedaan, maar helpt niet. Ik krijg steeds het bericht van Systeembeheer: In het Spooler Subsystem App is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Vlak daarna krijg ik een beicht dat de Print Spooler gestopt is en de computer automatisch wordt afgesloten...

Ik heb al eerder gekeken bij de Printer Spooler: daar staat dat hij automatisch gestart is, maar de status is dat hij informatie aan het loaden is.....

Verder, zie ik onder printers (bij configuratiescherm) dat mijn beide printers er wel weer op staan.

Maar, ik krijg er dus geen verbinding mee vanwege die Print Spooler.

Kan iemand mij daarbij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.