Ga naar inhoud

geformateerd


francois55

Aanbevolen berichten

geachte leden, Ik heb mijn harde schijf geformateerd om er een nieuwe windows 7 op te zetten.

Dit gaat dus niet meer. Kan iemand me uit leggen wat ik moet doen om het alsnog te doen slagen.

PS ik heb geen opstart schijf of wat dan ook. Alleen een windows 7. Mocht ik iets nodig hebben om het alsnog te doen slagen zou het ook leuk zijn om uit te leggen waar ik dit kan bekomen.

MVG Francois

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Falstring.

eerst bedankt voor Uw reactie.

Wel ik heb mijn harde schijf uit mijn laptop genomen en deze in een case gestoken, daarna heb ik deze aangesloten op een andere computer en geformateerd.

Dan heb ik deze terug in mijn laptop gestoken met de bedoeling er een nieuwe windows op te zetten maar mijn dvd met windows 7 erop draaid alleen maar rond en doet verder niets.

Dus waar ben ik de mist in gegaan dan?

mvg Francois

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook al is de hd ongeformatteerd, daar heeft de w7 setup-dvd geen boodschap aan.

waar het eerst om gaat is de stappen te volgen om de bios zover te krijgen dat ie van dvd opstart.

bios-instellingen voor starten vanaf dvd correct (zie handleiding in de gegeven link)

is wat je gebruikt wel een (kopie van) een officiele w7-installatie-dvd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Falstring het is me gelukt om alles weer te installeren zoals jullie het gezegd hebben.

Ben nu net bezig met de laatste restjes te installeren, office en zo.

Ben heel blij met jullie raad, en hopelijk hoef ik jullie nooit meer om raad te vragen maar als ik het toch nodig heb dan kom ik geheid naar deze site terug.

Heel vriendelijk bedankt.

Nu moet ik het natuurlijk nog afmelden. hopelijk kom ik daar vlug uit hahahah.

Mijn dank geldt uiteraard ook voor Clarkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.