Ga naar inhoud

gegevens gewist


Panzer

Aanbevolen berichten

Hallo , is er iemand die me kan zeggen wat ik moet doen met een vervelend terugkomend feit? om de maand worden op mijn pc alle gegevens gewist , paswoorden moet ik opnieuw ingeven omdat die automatisch gewist zijn .....en dit geldt zowel voor bvb Facebook, Twitter, als voor enkele spellen waar ik moet inloggen als ook mijn pc banking en dergelijke , ik heb al gekeken bij de Internetopties maar ik zie niks ongewoon.....graag iemand???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien het Internet explorer is dat je gebruikt vindt je die instellingen via internetopties-> tabblad inhoud-> automatisch aanvullen-> instellingen.

Maar het kan zijn dat het verwijderd worden door andere software zoals o.a. ccleaner of schijfopruiming van Windows afhankelijk van je gemaakte instellingen.

De instellingen van Schijfopruiming (klik erop) kan je aanpassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien het Internet explorer is dat je gebruikt vindt je die instellingen via internetopties-> tabblad inhoud-> automatisch aanvullen-> instellingen.

Maar het kan zijn dat het verwijderd worden door andere software zoals o.a. ccleaner of schijfopruiming van Windows afhankelijk van je gemaakte instellingen.

De instellingen van Schijfopruiming (klik erop) kan je aanpassen.

Hallo , dit is het niet denk ik , heb gekeken naar schijfopruiming maar daar zie ik niks dat dit maandelijks gebeurt en bij de IE autom.invullen- instellingen zou ik niet weten wat ik moet nakijken...o ja heb vergeten vermelden dat ik dit 2 dagen na elkaar kreeg , heb geen CCleaner of dergelijke...heb Norton ...en regelmatig doet die achtergrondwerk, zie dit als ik een tijdje mijn pc gerust laat terwijl die aanstaat...zie dit door dat er een venstertje rechtsonder verschijnt als ik weer actief wordt op de pc , zou Norton de schuldige kunnen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

.heb Norton ... , zou Norton de schuldige kunnen zijn?

Dat kan, kijk je instellingen eens na.

Voor Norton Internet security:

De instelling Optimalisatie voor inactiviteit mag je dan uitzetten en bij prestaties-> Norton- taken controleer je of de instellingen bij opruimprogramma... op niet uitvoeren staan.

Als je niet weet waar de instelling zich bevindt geef dan door welke Norton versie je gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan, kijk je instellingen eens na.

Voor Norton Internet security:

De instelling Optimalisatie voor inactiviteit mag je dan uitzetten en bij prestaties-> Norton- taken controleer je of de instellingen bij opruimprogramma... op niet uitvoeren staan.

Als je niet weet waar de instelling zich bevindt geef dan door welke Norton versie je gebruikt.

ok , gevonden...maar zal nu moeten wachten tot het eventueel nog gebeurt zeker?? alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.