Ga naar inhoud

Geluid bij dimmen scherm


JVHe

Aanbevolen berichten

Goedemorgen

Gisteren heb ik op een vijf jaar oude laptop Windows 7 opnieuw geïnstalleerd, mooi alle drivers en updates geïnstalleerd en met succes! Mijn laptop ziet er zo goed als nieuw uit. Er is enkel klein dingetje waar ik mij aan stoor, namelijk dit: als ik d.m.v. de Fn-toetsen mijn scherm probeer te dimmen, dan maakt de laptop zo'n ambetant gepiep. Zo'n geluid dat vanuit de laptop zelf komt en niet uit de luidsprekers zelf. Ik kan dit dan ook niet vanuit Windows zelf uitschakelen (voor zover ik weet). Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik dit kan uitschakelen? Het is niet dat ik mijn scherm zo vaak wil dimmen, maar telkens naar het energiebeheer moeten gaan om dit aan te passen vind ik iets te omslachtig. Mijn laptop is een Q-Force Dura 5610W7H. Voor de herinstallatie had ik geen last van dit geluid.

Alvast bedankt

JVHe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.