Ga naar inhoud

Geluid problemen


Georgii_x

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, ik wou vragen als iemand mij kon helpen met mijn probleem, ik heb een nieuwe laptop die maar een week oud is (ASUS R700D Series) en als ik muziek luister of een website open doe dan hangt mijn muziek 1à2 seconden vast, heel irritant en het gebeurd ook echt vaak, ik heb gekeken in de taakbeheer en ik heb opgemerkt dat er vaak hoge pieken zijn bij de geschiedenis van processorgebruik. Al mijn drivers zijn up-to-date (denk ik) want ik heb zij allemaal gedownload en geïnstaleerd met driver genius, ik heb ook al volledige scans gedaan met anti-virus en dit helpt ook niet, ik ben echt ten einde raad, kan iemand mij helpen met mijn vervelende probleem?

Alvast bedankt iedereen ! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dag Georgii_x,

welkom op PCH.

Zet je laptop terug naar de fabrieksinstellingen (tijdens het opstarten op de F9-toets tokkelen of via de zelf gebrande DVD's, zie handleiding voor alle details)...wanneer een recovery (dit is het terugzetten naar de fabrieksinstellingen) het probleem niet oplost is het aangewezen dat je contact opneemt met Asus Benelux Reparatie Service (klik er op, het is een link)...toestel is nieuw en in volle garantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Georgii_x,

welkom op PCH.

Zet je laptop terug naar de fabrieksinstellingen (tijdens het opstarten op de F9-toets tokkelen of via de zelf gebrande DVD's, zie handleiding voor alle details)...wanneer een recovery (dit is het terugzetten naar de fabrieksinstellingen) het probleem niet oplost is het aangewezen dat je contact opneemt met Asus Benelux Reparatie Service (klik er op, het is een link)...toestel is nieuw en in volle garantie.

Alvast bedankt voor je antwoord ! Maar ik wou vragen, als ik mijn laptop terug naar de fabriekinstellingen doe via F9, dan ben ik waarschijnlijk al mijn bestanden (muziek,films,fotos) kwijt die ik er nu juist op gezet heb :argh: ? De fabriekinstelling is eigenlijk hetzelfde zoals ik hem voor het eerste uit de doos haalde, ja? :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je dient je bestanden en documenten wel veilig te stellen op een externe HD, USB-stick of je kan ze branden op een DVD naargelang de omvang van je muziek en bestanden die je wil back-uppen.

Het is idd de toestand waarin je laptop verkeerde toen je deze voor het eerst gebruikte.

Als ik je nog een advies mag geven, kijk dan op de site van de fabrikant voor eventuele nieuwere drivers maar normaal hoort je laptop het goed te doen zoals hij uit de doos komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je dient je bestanden en documenten wel veilig te stellen op een externe HD, USB-stick of je kan ze branden op een DVD naargelang de omvang van je muziek en bestanden die je wil back-uppen.

Het is idd de toestand waarin je laptop verkeerde toen je deze voor het eerst gebruikte.

Als ik je nog een advies mag geven, kijk dan op de site van de fabrikant voor eventuele nieuwere drivers maar normaal hoort je laptop het goed te doen zoals hij uit de doos komt.

Ik ga al mijn bestanden terug over zetten op mijn oude laptop en ik ga hem terug zetten naar de fabriek instellingen, lijkt mij het beste :-)

het kan misschien komen door programma's die ik heb geïnstaleerd ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.