Ga naar inhoud

gemaskeerde snelkoppeling


Gast correos

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ben een w7 gebruiker.

Iets raars : na het scannen met adw cleaner en mbam waren alle snelkoppelingen van programma's gemaskeerd zoals te zien is op prnt-scr.Heb systeemherstel gedaan naar vorige dagen doch hetzelfde resultaat.

Als test heb 'k bepaalde progs gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd doch hetzelfde resultaat.:hmmmm:

Het is misschien eenvoudig op te lossen maar die eenvoud zie 'k niet:embarassed:

Bij voorbaat dank en de amicale groeten.

Correos.

post-25787-1417705730,3252_thumb.png

aangepast door correos
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe even een iconfix. Het schijnt een fout in Windows te zijn.

Ik heb zelf sinds lange tijd het bestandje op de harde schijf. Gedownload via hier. (Downloaden bij de tekst "Kant en klare versie").

De computer gaat naar "Afmelden", vervolgens klik je weer op "Aanmelden" en de iconen zijn weer terug.

aangepast door Leono
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leono,

'k Heb nauwgezet gedaan wat je voorstelde doch zonder resultaat:embarassed:.Misschien een ander voorstel????

Vriendelijke groet.

Correos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als u het 'iconfix' .bat bestand heeft uitgepakt en geplakt heeft op de C-schijf, vervolgens uitgevoerd en de computer ging naar 'afmelden' en u heeft zich toen weer aangemeld en dit heeft het probleem niet opgelost, weet ik helaas geen andere oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start-> zoeken.

Typ er regedit.

In het zoekresultaat klik je op regedit.

Het register opent zich nu.

Ga naar HKEY_CURRENT_USER-> Software-> Microsoft-> Windows-> CurrentVersion-> Explorer-> FileExts-> .lnk-> Userchoice

Klik met de rechtermuisknop op Userchoice, dan verwijderen en op Ja.

Herstart de PC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clarkie,

Deed wat jij voorstelde doch bij .ink is er geen Userchoise te bemerken?:hmmmm: Enkel datgene wat te zien is op bijgevoegde print-screens .

post-25787-1417705733,1817_thumb.png

Het is gebeurd na het scannen met Mbam en Adw-cleaner,misschien mijn eigen fout?:embarassed:

Vriendelijke groet.

Correos.

post-25787-1417705733,1508_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leono,

Er werden door beide scanners geen bedreigingen gevonden zodoende is er niets speciaal gebeurd.Misschien is het een verkeerde veronderstelling en ligt de oorzaak ergens anders?Mijn kennis is niet zo uitgebreid en daarom experimenteer ik nooit met instellingen, enz.

Vriendelijke groet.;-)

Correos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo Clarkie,

Heb jouw tip een paar keer proberen uit te voeren doch zonder resultaat.

post-25787-1417705733,3493_thumb.pngTot daar gaat het maar als de tweede lijn intyp krijg 'k een foutmelding dat het pad niet te vinden is???

Zodoende ben 'k weer bij af.:dong:

Vriendelijke groet.

Correos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.