Ga naar inhoud

gratis bellen en smsen


Dr4c

Aanbevolen berichten

Ja, het werkt, het is een leuk progje.

Nu kunnen meerdere het downloaden :D :D

Markvz

uch twijfel je soms aant geen ik post ????

wat ik er uit versta is dat als jij het hebt getest het dan is goed gekeurd ???

nuja ff zeggen zo werkt het nie hoor ,je mag gerust u meenig zeggen en ook als het nie werkt maar de wijze hoe je het vermeld ,

je laat mij blijken dat ik alleen dingens post waar dat ze nie van werken .

dus let volgende keer op de wijze hoe je replay geeft :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
Neem voipbuster, voor 10€ krijg je 10€ beltegoed voor sms'jes en naar gsm's. En je kan gratis bellen naar vaste nummers in 40 landen.

Da is echt kei goedkoop, mr volgens mij is da gratis maar een uur of 5 per week.

is idd 5 uur , maar stel u eens de vraag bel jij anders 5 uur in de week naar en vaste lijn ...., euch denk het nie plus er is ook zoiets van gratis sms verstuuren me pc kijk maar naar volgende topic ==>http://www.pc-helpforum.be/viewtopic.php?t=2385

en dat allemaal gratis ,jah wat wil je nog meer nog ff en je kan van je pc gratis naar gsm bellen dan gaat iedreen wel tevreden zijn :)

dus geduld

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
is idd 5 uur , maar stel u eens de vraag bel jij anders 5 uur in de week naar en vaste lijn ...., euch denk het nie plus er is ook zoiets van gratis sms verstuuren me pc kijk maar naar volgende topic ==>http://www.pc-helpforum.be/viewtopic.php?t=2385

en dat allemaal gratis ,jah wat wil je nog meer nog ff en je kan van je pc gratis naar gsm bellen dan gaat iedreen wel tevreden zijn :)

dus geduld

hoop doet leven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.