Ga naar inhoud

Help, microfoon doet het niet!


stevieboy100be

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb sinds kort een nieuwe computer aangeschaft (Medion) met daarop windows 8 als besturingssysteem. Tot nu toe geen problemen ondervonden, tot ik mijn microfoon wou aansluiten. Daar waar hij op mijn vorige computer (Dell - windows Vista) nog perfefct werkte, weigert hij nu elke dienst. Ik heb alle stappen overlopen om het geluid juist in te stellen, maar krijg totaal geen geluid door de boxen. Mijn geluidskaart is NVIDIA Geforce GTX 650. Ik heb ook Realtek HD Audio op computer staan. Is er iemand die ditzelfde probleem ook heeft gehad of iemand die me kan helpen aub????? Bedankt alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien ook handig dat je wat meer info geeft over de microfoon, zoals merk en model/nummer.

Welke stappen heb je doorlopen?

Heb je al in de linkerbenedenhoek ( naast de klok) geklikt op het geluidsicoon met de rechtermuisknop en dan op opnameapparaten geklikt?

Staat daar je microfoon als standaard?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Microfoon is van het type Behringer. Model en nummer weet ik niet precies. Ik heb alle stappen al ondernomen die nodig zijn (microfoon wordt herkend als opname apparaat, geluid staat overal aan) Heb daarstraks zelfs nog aangesloten op mijn oude computer en daar doet ie het wel. De grijze vakjes naast de microfoon blijven leeg (geeft dus blijkbaar geen signaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.